اخبار ویژه
با تیگو 8 پرو e پلاس مجهز به گیربکس پیشرفته DHT برای تجربه نهایت لذت رانندگی آماده شوید!

بیش از ۵۷۰ عنوان برنامه برای بزرگداشت دهه فجر شهرستان شاهین شهر و میمه |۱۴۰۱

فرماندار شاهین شهر از تشکیل ۲۰ کمیته تخصصی و ۵ ستاد شهری برای برگزاری ۵۷۰ عنوان برنامه بزرگداشت دهه فجر در شهرستان شاهین شهر و میمه خبر داد.

سید محمدرضا کاظمی طبا | فرماندار شهرستان شاهین شهر و میمه در جلسه ستاد هماهنگی بزرگداشت دهه فجر انقلاب اسلامی گفت: رویکرد برگزاری برنامه ها،جشن ها و فعالیت‌های مختلف در جای جای شهرستان همراه با ایجاد فضایی نشاط‌ آفرین،دارای محتوا، همراه با ابتکار و نوآوری با محوریت مردم و تسهیل‌گری مسئولان در امور باشد.

فرماندار شاهین شهر از تشکیل ۲۰ کمیته تخصصی و ۵ ستاد شهری برای برگزاری ۵۷۰ عنوان برنامه بزرگداشت دهه فجر در شهرستان شاهین شهر و میمه خبر داد

وی با تاکید برفضاسازی مناسب این ایام، دهه فجر را فرصتی مغتنم برای تبیین دستاوردهای انقلاب و همچنین بیان اهداف آن به جوانان دانست و اظهار داشت: بهترین بررسی و تحلیل در ارتباط با انقلاب، در بیانیه گام دوم انقلاب مطرح شده است و بر این اساس رهبر معظم انقلاب ضمن ارائه تحلیلی از گذشته و حال انقلاب، نقشه راه پیش روی کشور را هم به همه معرفی فرموده‌اند.

وی از تشکیل ۲۰ کمیته تخصصی و ۵ ستاد شهری برای برگزاری برنامه های بزرگداشت دهه فجر در شهرستان شاهین شهر و میمه خبر داد و گفت: تاکنون بالغ بر ۵۷۰ عنوان برنامه در این خصوص پیش بینی گردیده است.

فرماندار با اشاره به اهمیت انعکاس عملکرد دستگاه‌های اجرایی برای افکار عمومی خاطر نشان نمود: مسولان ادارات و نهادهای دولتی موظفند در راستای امیدآفرینی در جامعه، گزارش عملکرد و اقدامات اساسی و مؤثر در طی ۴۴سال پس از پیروزی انقلاب را به بهترین شکل و گسترده برای مردم تبیین و تشریح کنند.

دیدار با خانواده معظم شهدا و ایثارگران ، بازدید مسئولین از نقاط کمتر برخوردار شهرستان ، برگزاری زنگ انقلاب در ۶ شهر شهرستان و تلاش در پیگیری و رفع مشکلات مردم از جمله تاکیدات فرماندار در این جلسه بود.

جالب است! ببینید:

برگزاری شب شعر دهه فجر با مشارکت انجمن های ادبی شاهین شهر

نمایشگاه نقاشی و خوشنویسی در نگارخانه آفتاب شاهین شهر

نمایش ۶۲ اثر هنری از بانوان هنرمند شاهین شهری به مناسبت هفته بزرگداشت مقام زن

افتتاح نمایشگاه صنایع دستی هنرمندان شاهین شهری

ارسال مطلب به دیگران :
حراج %10+%25 جشنواره پاییزی نوین‌چرم در فروشگاه‌ها و فروشگاه اینترنتی

💡 مطالب پیشنهادی

کالابرگ الکترونیکی - عیدی دولت به مردم

پایگاه اطلاع رسانی دولت خبرداد :
عیدی فجرانه دولت سیزدهم به مردم ایران همزمان با چهل و پنجمین دهه فجر

🔶 به گزارش پایگاه خبری شاهین شهری از پایگاه اطلاع رسانی دولت ؛ مرحله جدید و بزرگ طرح ملّی کالابرگ الکترونیکی با عنوان « طرح فجرانه » در راستای حمایت مضاعف از سبد غذایی خانوار یارانه‌بگیر با اولویت خانوار دهک‌های پایین جامعه ( اول تا هفتم ) در دهه مبارک فجر و همزمان با چهل‌ و پنجمین سالروز پیروزی شکوهمند انقلاب اسلامی از ۱۷ بهمن‌ماه آغاز و تا ۱۷ اردیبهشت‌ماه سال آینده ادامه خواهد داشت و در این طرح اعتبار خرید ۱۱ قلم کالابرگی از ۱۲۰ هزار تومان به ۲۲۰ هزار تومان افزایش خواهد یافت. 🔶 در «طرح فجرانه» یک سبد ۱۱ قلمی برای تأمین حداقل کالری، پروتئین، ریزمغذی و ویتامین‌های لازم برای هر فرد ( منطبق با نظر انستیتو تغذیه ایران و وزارت بهداشت) با قیمت‌های مبنای سال ۱۴۰۱ انتخاب شده است و مابه‌التفاوت آن قیمت‌ها با قیمت روز ( ۱۴۰۲) از محل یارانه جدید دولت تأمین خواهد شد.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *