اخبار ویژه
با تیگو 8 پرو e پلاس مجهز به گیربکس پیشرفته DHT برای تجربه نهایت لذت رانندگی آماده شوید!

ریاست اداره ارشاد و فرهنگ اسلامی شهرستان شاهین شهر و میمه

آزمون های مهارتی کار و دانش فرصتی برای اشتغال زایی جوانان است

همزمان با سراسر استان اصفهان ، آزمون مهارتی کار و دانش در ۳ رشته گرافیک رایانه ، چهره سازی و عکاسی در دو مرکز مهارت آموزی مانیا و عصر زیبای ایرانیان شاهین شهر ، برگزار شد.

 به گزارش پایگاه خبری شاهین شهری روز چهارشنبه ۱۴ دی ماه همزمان با سراسر استان اصفهان ، آزمون مهارتی کار و دانش در رشته های گرافیک رایانه ، چهره سازی و عکاسی در دو مرکز مهارت آموزی شاهین شهر با عنواین مانیا و عصر زیبای ایرانیان برگزار شد.

این آزمون در سه رشته مذکور  از ساعت ۸ صبح لغایت ۲ بعد از ظهر روز چهارشنبه ۱۴ دی ماه، همزمان با سراسر استان و با حضور ۱۴۴ مهارت آموز برگزار شد

فرامرز رادمنش | رئیس اداره فرهنگ و ارشاد اسلامی شهرستان شاهین شهر و میمه ضمن بازدید حضوری از برگزاری آزمون ها و قدردانی از اقدامات و فعالیت های عوامل فعال در آموزشگاه‌های حوزه کار و دانش مانیا و عصر زیبای ایرانیان ، برگزاری آزمون های مهارتی کار و دانش را فرصتی برای اشتغال زایی جوانان، بیان نمود.

شایان ذکر است در این آزمون ۱۵۰ نفر ( ۸۴ نفر در آموزشگاه مانیا و  ۶۶ نفر در آموزشگاه عصر زیبای ایرانیان ) ثبت نام کردند، که از این تعداد ، ۶ نفر غایب بوده و درنهایت آزمون برای ۱۴۴ نفر به صورت تئوری و عملی برگزار شد.

همزمان با سراسر استان اصفهان ، آزمون مهارتی کارو دانش در 3 رشته گرافیک رایانه ، چهره سازی و عکاسی در دو مرکز مهارت آموزی مانیا و عصر زیبای ایرانیان شاهین شهر ، برگزار شد.

ارسال مطلب به دیگران :
حراج %10+%25 جشنواره پاییزی نوین‌چرم در فروشگاه‌ها و فروشگاه اینترنتی

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *