اخبار ویژه
با تیگو 8 پرو e پلاس مجهز به گیربکس پیشرفته DHT برای تجربه نهایت لذت رانندگی آماده شوید!

کشف فرار مالیاتی پنج هزار ۵۰۰۰ میلیاردی در استان اصفهان

فرمانده انتظامی استان اصفهان از کشف فرار مالیاتی به مبلغ ۵هزار میلیارد و ۱۰۰ میلیون ریالی در یک شرکت تجاری توسط پلیس امنیت اقتصادی این فرماندهی خبرداد.

فرار مالیاتی - کشف فرار مالیاتیبه گزارش پایگاه خبری شاهین شهری از پایگاه خبری پلیس، سردار محمدرضا میرحیدری در این خصوص اظهار داشت: ماموران پلیس امنیت اقتصادی فرماندهی انتظامی استان اصفهان در ادامه طرح‌ها و برنامه‌های مقابله‌ای خود با مجرمان اقتصادی با اشرافیت و هوشمندی خود دریافتند یک شرکت تجاری که در زمینه تولید لوله و شیرآلات ساختمانی فعالیت می‌کند پس از تغییر نام شرکت با ارائه اظهارنامه‌های غیر واقعی از پرداخت مالیات خودداری کرده است.

وی افزود: در همین راستا ماموران پلیس امنیت اقتصادی در اجرای ماده ۱۸۱ قانون مالیات‌های مستقیم طی هماهنگی با مرجع قضائی به همراه تیم بازرسی اداره‌کل امور مالیاتی به این شرکت اعزام و سیستم‌های حسابداری و مالی آن را مورد بررسی دقیق قرار دادند.

فرمانده انتظامی استان اصفهان با بیان اینکه این شرکت از سال ۱۳۹۴ تا ۱۴۰۰ اقدام به ارسال اظهارنامه‌های غیرواقعی می‌کرده ادامه داد: نهایتاً با بررسی‌های صورت گرفته توسط کارشناسان اداره کل امور مالیاتی مشخص شد این شرکت مرتکب فرار مالیاتی به مبلغ ۵ هزار میلیارد و ۱۰۰ میلیون ریال شده است.

وی با بیان اینکه پرونده این فرار مالیاتی برای انجام اقدامات قانونی به مرجع قضائی ارسال و اقدامات نهایی در راستای پرداخت مالیات توسط این شرکت در حال انجام است، گفت: تخلفات مالی شرکت‌های خصوصی و فعالان اقتصادی به صورت دقیق و هوشمندانه توسط ماموران پلیس امنیت اقتصادی رصد شده و با متخلفان برابر قانون برخورد می‌شود و پلیس اجازه نخواهد این گونه افراد با اقدامات مجرمانه خود به اقتصاد کشور ضربه زده و اختلال در زندگی مردم را به وجود آورند.

بازدید فرماندار از اداره امورمالیاتی شهرستان شاهین شهر و میمه

افزایش سقف معافیت مالیاتی درآمد کسب وکارهای مشمول در پی شیوع بیماری کرونا

دستگیری سارق ۵ میلیاردی شاهین شهر

ارسال مطلب به دیگران :
حراج %10+%25 جشنواره پاییزی نوین‌چرم در فروشگاه‌ها و فروشگاه اینترنتی

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *