اخبار ویژه
با تیگو 8 پرو e پلاس مجهز به گیربکس پیشرفته DHT برای تجربه نهایت لذت رانندگی آماده شوید!

ساماندهی بیش از ۱۴۰۰۰ ورزشکار در شهرستان شاهین شهر و میمه

در جلسه شورای اداری مورخ پنجشنبه ۱۳بهمن ماه ۱۴۰۱ شهرستان شاهین شهر و میمه مطرح شد: ایجاد فضای شور و نشاط در جامعه و امید آفرینی در دستورکار ادارات شهرستان قرار گیرد | نظارت و ساماندهی بازار و تامین اقلام و کالاهای اساسی مورد نیاز مردم در ایام نوروز و ماه مبارک رمضان | لزوم حمایت از بخش خصوصی و تولیدکنندگان در چهار چوب قوانین و در راستای رفع موانع تولید | برگزاری رویداد ورزشی در دهه فجر در ۲۶ رشته ورزشی و ساماندهی ۱۴۰۰۰ ورزشکار در شهرستان شاهین شهر و میمه

به گزارش خبرنگار پایگاه خبری شاهین شهری جلسه شورای اداری شهرستان شاهین شهر و میمه به ریاست سید محمد رضا کاظمی طبا فرماندار شهرستان و با حضور امام جمعه شاهین شهر،اعضای شورای تامین،معاونین فرماندار ، بخشداران ، روسای ادارات ، شهرداران و جمعی از خبرنگاران و اصحاب رسانه در ساختمان نگارستان شهرداری شاهین شهر برگزار گردید.

شورای اداری شهرستان شاهین شهر و میمه 14011113
سید محمدرضا کاظمی طبا | فرماندار شهرستان شاهین شهر و میمه در این جلسه با تبریک ایام الله دهه فجر و ولادت با سعادت حضرت علی (ع) و روز پدر از دهه فجر انقلاب اسلامی به عنوان تجلی شکوهمند حماسه ای نامبرد که در بردارنده استقلال و آزادی کشور بود که به رهبری حضرت امام خمینی (ره) و همت، حمایت و جانفشانی مردم در بهمن سال ۱۳۵۷محقق گردید.
وی افزود :دشمنان از ابتدای تشکیل نهضت عظیم و مردمی انقلاب اسلامی، به دنبال ضربه زدن به آن و متوقف کردن این حرکت بودند و تمام تلاش خود را در مقابله با الگو شدن انقلاب اسلامی برای سایر کشورهای منطقه و جهان بکار گرفته‌اند ولی ملت بزرگ و همیشه در صحنه ایران اسلامی به حمدلله با هوشیاری و حضور معنا‌دار خود در مقاطع مختلف توطئه‌های دشمنان را خنثی نموده‌اند.

ایجاد فضای شور و نشاط در جامعه و امید آفرینی در دستورکار ادارات شهرستان قرار گیرد

نماینده عالی دولت در شهرستان شاهین شهر و میمه در ادامه به بیان گوشه ای‌ از پیشرفت‌های حاصل شده در حوزه‌های مختلف در طی گذشت چهل و چهار سال از پیروزی انقلاب اسلامی در این شهرستان پرداخت و با اشاره به فرمایشات مقام معظم رهبری حضرت آیت الله العظمی امام خامنه‌ای در خصوص جهاد تبیین به عنوان یک فریضه واجب و فوری افزود: خدمت به مردم، ارتباط چهره به چهره با آنها و بیان دستاوردهای عظیم انقلاب اسلامی باید از رویکرد همه مسئولین در دهه فجر باشد.
وی خاطر نشان کرد ایجاد فضای شور و نشاط در جامعه و امید آفرینی با بیان دستاوردها و توانمندی‌های نظام مقدس جمهوری اسلامی در همه عرصه ها به عنوان یک تکلیف باید مورد توجه مسئولین شهرستان قرار گیرد.

لزوم حمایت از بخش خصوصی و تولیدکنندگان در چهار چوب قوانین و در راستای رفع موانع تولید

فرماندار شهرستان شاهین شهر و میمه در ادامه اجرای قانون تعرفه گذاری خدمات پرستاری، بیمه سلامت رایگان برای حدود ۶ میلیون نفر ، حمایت از طرح جوانی جمعیت ، اجرای طرح دارویار ، اجرای سامانه‌های جامع تجارت، سوت زنی ، پاکنا و طرح تحول در نظام مالیاتی را گوشه‌ای از اقدامات دولت مردمی در راستای خدمت به مردم ، شفافیت و اجرای عدالت بیان کرد.
کاظمی طبا | ریاست کارگروه اشتغال و سرمایه گذارى شهرستان شاهین شهر و میمه در قسمتی دیگر از سخنان خود با اشاره بازدیدها و نظارت‌های میدانی صورت گرفته از صنایع و کارخانجات مستقر در این شهرستان، بر لزوم حمایت از بخش خصوصی و تولیدکنندگان در چهار چوب قوانین و در راستای رفع موانع تولید و همچنین خواستار نگاه حمایت‌گر و تسهیل‌گر ادارات خدمات رسان در انجام  امور مردم شد.

نظارت و ساماندهی بازار و تامین اقلام و کالاهای اساسی مورد نیاز مردم در ایام نوروز و ماه مبارک رمضان

وی در ادامه با اشاره به مصادف شدن ایام نوروز با ماه مبارک رمضان بر تشکیل مستمر و منظم ستاد تنظیم بازار تاکید کرد و گفت: نظارت و ساماندهی بازار و تامین اقلام و کالاهای اساسی مورد نیاز مردم و برپایی نمایشگاه عرضه محصولات در دستور کار ستاد تنظیم بازار قرار گیرد.
فرماندار گفت: شهرداری ها نیز در ایام پیش رو نسبت به پررنگ کردن نمادها و عناصر معنوی و مناسب‌سازی فضاهای شهری برنامه‌ریزی نمایند.
پیگیری مصوبات شهرستانی سفر استانی ریاست محترم جمهور، نظارت بر استفاده از بیت المال به عنوان یکی از موضوعات مورد تاکید دولت سیزدهم،آمادگی برای اجرای مرحله دوم طرح مدیریت هوشمند یارانه آرد و نان ، تنظیم بودجه سال ۱۴۰۲شهرداری ها و توجه به ۶ محور اصلی مورد تاکید دولت ، نگاه تحولی در حوزه ناوگان حمل و نقل عمومی ، استمرار خدمات رسانی ادارات خدماتی در ایام پایانی سال ، رسیدگی به مسائل مربوط به شورای کشاورزی بخش میمه و شهرک صنعتی رخشان ، پیگیری طرح انتقال مشاغل مزاحم شهری در شاهین شهر از جمله دیگر موضوعات مورد تاکید توسط فرماندار شهرستان در جلسه شورای اداری شهرستان بود.
حجت الاسلام و المسلمین قاسم هاشمی | امام جمعه شاهین شهر نیز در این جلسه با اشاره به آیاتی از کلام الله مجید، بر عمل به وظایف و اجرای کارها و امور مردم منطبق بر عقلانیت و قانون مداری تاکید نمود.
وی ضمن تبریک دهه مبارک فجر با اشاره به تلاش دولت سیزدهم در راستای حمایت از قشر ضعیف جامعه و همچنین اجرای طرح‌ها و پروژه‌ها به منظور خدمت‌رسانی به اقشار مختلف جامعه بر لزوم بیان اقدامات صورت گرفته توسط مسئولین و کارگزاران تاکید و اجرای این مهم را از مصادیق جهاد تبیین مورد تاکید رهبر انقلاب بر شمرد.
سعید ابریشمی راد | شهردار شاهین شهر نیز در این جلسه ضمن گرامیداشت ایام دهه فجر به بیان طرح ها و اقدامات صورت گرفته و در دست اقدام  شهرداری در حوزه های عمرانی،خدماتی و فرهنگی و همچنین مشارکت مردم در حوزه مدیریت شهری پرداخت.

برگزاری ۶۸ مسابقه ورزشی در قالب جام فجر

مسؤل شورای هماهنگی تبلیغات شهرستان شاهین شهر و میمه نیز در این گردهمایی مسئولان ، طی سخنانی به اهم برنامه دهه فجر از جمله مراسم اعتکاف، یادواره ۷۰۰ شهید شهرستان و یادواره شهدای محله محور ، برگزاری جشن انقلاب در ۳۰ مسجد شاخص ، اتحادیه‌ها، کانون‌های فرهنگی ، برگزاری محافل قرآنی ، تجلیل از خانواده ایثارگران و شهدای شهرستان توسط مسئولین ، برگزاری اردوی راهیان نور دانش‌آموزی ، اعزام تیم پزشکی به مناطق محروم ، برگزاری ۶۸ مسابقه ورزشی در قالب جام فجر ، برگزاری نمایشگاه عکس ، کتاب ، اجرای نمایش خیابانی تأتر، جشن کودک و نوجوان و جلسات پرسش و پاسخ در دانشگاه‌ها خبر داد.

ساماندهی ۱۴۰۰۰ ورزشکار در شهرستان شاهین شهر و میمه

 احسان شاه علی | ریاست اداره ورزش و جوانان شهرستان شاهین شهر و میمه نیز در این جلسه طی سخنانی ضمن تبریک دهه فجر، با اشاره به حضور ۱۴هزار ورزشکار سازمان یافته در شهرستان گفت: در ایام دهه فجر شاهد برگزاری المپیاد ورزشی در ۲۶ رشته ورزشی و در ۴ رده سنی هستیم که تا اسفند ماه سالجاری ادامه خواهد داشت.
وی همچنین خواستار همکاری و حمایت ادارات شهرستان در ادامه و اجرای این رخداد مهم شد.
بهرام عمویی | ریاست شورای اسلامی شاهین شهر در این جلسه با تبریک دهه فجر، به بیان و انعکاس درخواست شهروندان در حوزه‌های معیشتی ، مسکن و مسائل فرهنگی و اجتماعی و انتظارات مردم در تسهیل سازی امور اشاره نمود‌.
شورای اداری شهرستان شاهین شهر و میمه 14011113
ارسال مطلب به دیگران :

💡 مطالب پیشنهادی

هادی ترکاشوند | استاد و پیشکسوت تکواندو شاهین شهر مقام قهرمانب مسابقات پیشکسوتان انتخابی تیم ملی جهت اعزام به مسابقات پومسه قهرمانی آسیا را کسب نمود.

کسب مقام قهرمانی توسط پیشکسوت تکواندو شاهین شهر استان اصفهان

به گزارش پایگاه خبری شینا | SHINNA از هیات تکواندو شهرستان شاهین شهر و میمه ؛ هادی ترکاشوند | استاد و پیشکسوت تکواندو شاهین شهر مقام قهرمانی مسابقات پیشکسوتان انتخابی تیم ملی جهت اعزام به مسابقات پومسه قهرمانی آسیا را کسب نمود. شایان ذکر است این مسابقات 17 فروردین ماه 1403 به میزبانی استان تهران برگزار شد و استاد هادی ترکاشوند پیشکسوت شاهین شهری و نماینده استان اصفهان، موفق به کسب مقام قهرمانی گردید.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *