اخبار ویژه
با تیگو 8 پرو e پلاس مجهز به گیربکس پیشرفته DHT برای تجربه نهایت لذت رانندگی آماده شوید!

برنامه ریزی پلیس جهت پیشگیری از سرقت دام در شهرستان شاهین شهر و میمه

فرمانده انتظامی شاهین شهر و میمه در نشست صمیمی با دامداران ، از برنامه ویژه پلیس برای پیشگیری از سرقت احشام شهرستان خبر داد.

به گزارش خبرنگار پایگاه خبری شاهین شهری فرمانده انتظامی شهرستان شاهین شهر و میمه در نشستی صمیمی با جمعی از دامداران شهرستان از برنامه ویژه پلیس شاهین شهر برای پیشگیری از وقوع سرقت احشام با همکاری دامداران و کشاورزان خبر داد.

فرمانده انتظامی شاهین شهر و میمه در نشست صمیمی با دامداران ، از برنامه ویژه پلیس برای پیشگیری از سرقت احشام شهرستان خبر داد.

سرهنگ بهزاد ثابت راسخ پیشگیری از وقوع سرقت احشام را یکی از اولویت‌های اصلی پلیس شاهین شهر برشمرد چرا که این گونه سرقت‌ها موجب وارد آمدن خسارت های مادی سنگین به اقتصاد خانوارهای روستایی و به خطر افتادن وضعیت معیشتی دامداران و کشاورزان عزیز می گردد.

وی بیان داشت: دامداران و کشاورزان از اقشار زحمتکش جامعه هستند که امنیت غذایی کشور را تامین می‌کند بنابراین تامین امنیت مزارع و تجهیزات زراعی آنها و امنیت دامداری‌ها لازم و ضروری است.

سرهنگ ثابت راسخ خاطرنشان کرد پلیس شهرستان در راستای پیشگیری از سرقت احشام برنامه ویژه‌ای را در دستور کار خود دارد که به یاری خدا، با همکاری و مشارکت خوب دامداران عزیز و زحمتکش این برنامه ها در سطح شهرستان عملی خواهد شد.

ارسال مطلب به دیگران :

💡 مطالب پیشنهادی

با هوشیاری و تماس به هنگام شهروند شاهین شهری ؛سارق کولرگازی یک مغازه در شاهین شهر حین سرقت توسط ماموران نیروی انتظامی شهرستان شاهین شهر و میمه دستگیر شد.

ناکامی سارق کولر گازی با هوشیاری شهروند مسئول شاهین شهری

با هوشیاری و تماس به هنگام شهروند شاهین شهری با کلانتری 11 شاهین شهر مبنی بر حضور فردی ناشناس در بالای پشت بام یک مغازه ؛ سارق سابقه دار ، حین سرقت کمپرسور کولرگازی در عملیات ضربتی ماموران نیروی انتظامی شهرستان شاهین شهر و میمه دستگیر شد.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *