اخبار ویژه
با تیگو 8 پرو e پلاس مجهز به گیربکس پیشرفته DHT برای تجربه نهایت لذت رانندگی آماده شوید!

اطلاعیه همایش دوچرخه سواری پسران نوجوان شاهین شهری به مناسبت گرامیداشت دهه فجر

در هشتمین روز دهه فجر و گرامیداشت پیروزی انقلاب اسلامی همایش دوچرخه سورای ویژه پسران نوجوان شاهین شهر از میدان امام حسین (ع) تا مزار مطهر شهدا در بهشت معصومه برگزار می شود.

به گزارش خبرنگار پایگاه خبری شاهین شهری از ستاد بزرگداشت دهه فجر شهرستان شاهین‌شهر و میمه در هشتمین روز دهه گرامیداشت پیروزی انقلاب اسلامی (۲۰ بهمن ماه ۱۴۰۱ ) ساعت ۱۵ ،همایش دوچرخه سواری ویژه پسران نوجوان از میدان امام حسین (ع) تا مزار شهدای شهرستان در بهشت معصومه از مسیر بلوار شهید منتظری شاهین‌شهر برگزار می شود.

شایان ذکر است این مراسم با اهدا جوایزی به شرکت کنندگان به قید قرعه همراه خواهد بود و شرط سنی حضور در آن ده سال و بیشتر می‌باشد.

 

ارسال مطلب به دیگران :

💡 مطالب پیشنهادی

کالابرگ الکترونیکی - عیدی دولت به مردم

پایگاه اطلاع رسانی دولت خبرداد :
عیدی فجرانه دولت سیزدهم به مردم ایران همزمان با چهل و پنجمین دهه فجر

🔶 به گزارش پایگاه خبری شاهین شهری از پایگاه اطلاع رسانی دولت ؛ مرحله جدید و بزرگ طرح ملّی کالابرگ الکترونیکی با عنوان « طرح فجرانه » در راستای حمایت مضاعف از سبد غذایی خانوار یارانه‌بگیر با اولویت خانوار دهک‌های پایین جامعه ( اول تا هفتم ) در دهه مبارک فجر و همزمان با چهل‌ و پنجمین سالروز پیروزی شکوهمند انقلاب اسلامی از ۱۷ بهمن‌ماه آغاز و تا ۱۷ اردیبهشت‌ماه سال آینده ادامه خواهد داشت و در این طرح اعتبار خرید ۱۱ قلم کالابرگی از ۱۲۰ هزار تومان به ۲۲۰ هزار تومان افزایش خواهد یافت. 🔶 در «طرح فجرانه» یک سبد ۱۱ قلمی برای تأمین حداقل کالری، پروتئین، ریزمغذی و ویتامین‌های لازم برای هر فرد ( منطبق با نظر انستیتو تغذیه ایران و وزارت بهداشت) با قیمت‌های مبنای سال ۱۴۰۱ انتخاب شده است و مابه‌التفاوت آن قیمت‌ها با قیمت روز ( ۱۴۰۲) از محل یارانه جدید دولت تأمین خواهد شد.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *