اخبار ویژه
با تیگو 8 پرو e پلاس مجهز به گیربکس پیشرفته DHT برای تجربه نهایت لذت رانندگی آماده شوید!

اطلاعیه راهپیمایی ۲۲ بهمن ماه ۱۴۰۱شاهین شهر

به اطلاع شهروندان شریف شاهین شهر می‌رساند مراسم راهپیمایی ۲۲ بهمن ۱۴۰۱ صبح روز شنبه ساعت ۱۰صبح از سه راه عطار به سمت سه راه فردوسی و با سخنرانی حسینعلی حاجی دلیگانی | نماینده مردم شهرستان در مجلس شورای اسلامی برگزار می‌گردد.

به گزارش پایگاه خبری شاهین شهری از ستاد برگزاری دهه فجر انقلاب اسلامی شهرستان شاهین شهر و میمه، به پاس گرامی داشت چهل و چهارمین سالگرد پیروزی انقلاب اسلامی، مراسم راهپیمایی در روز شنبه ۲۲ بهمن ۱۴۰۱ برگزار می‌گردد.

این مراسم و همایش شاهین شهری ها راس ساعت ۱۰ صبح از سه راه عطار آغاز و تا سه راه فردوسی شاهین شهر ادامه می یابد.

شایان ذکر است که در این مراسم جناب آقای حسینعلی حاجی دلیگانی | نماینده مردیف شریف شهرستان شاهین شهر و میمه در مجلس شورای اسلامی، ایراد سخنرانی خواهد نمود.

اطلاعیه مراسم راهپیمایی 22 بهمن 1401 شاهین شهر اصفهان از سه راه عطار تا سه راه فردوسی

ارسال مطلب به دیگران :
حراج %10+%25 جشنواره پاییزی نوین‌چرم در فروشگاه‌ها و فروشگاه اینترنتی

💡 مطالب پیشنهادی

با تدبیر دادستان و تلاش پلیس آگاهی شهرستان :
قاتل کارمند شهرداری شاهین شهر در کمتر از ۱۲ ساعت دستگیر شد | + جزئیات دستگیری قاتل رسول شهریاری

🔶 به گزارش شینا | SHINNA ؛ در پی قتل مرحوم رسول شهریاری | کارمند شهرداری شاهین شهر و مدیر اسبق کانون مداحان و ریاست بسیج هنرمندان شاهین شهر به ضرب گلوله و با سلاح گرم ، با تدابیر دادستان محترم و تلاش پلیس امنیتی و آگاهی شهرستان شاهین شهر و میمه قاتل وی در کمتر از ۱۲ساعت دستگیر و مورد بازجویی قرار گرفت و اسلحه مورد استفاده نیز ضبط گردید. 🔶 بنا بر روایت منابع آگاه در بازجویی های انجام شده از متهم تا این لحظه مشخص شده است که اختلاف خانوادگی انگیزه قاتل برای دست زدن به این جنایت بوده است. 🔶 فرآیند قضایی این پرونده در حال طی شدن است و بازپرس ویژه قتل نیز در حال رسیدگی به پرونده می باشند و نتایج بررسی‌های قضایی در صورت انتشار توسط مقامات مسئول اطلاع‌رسانی خواهد شد.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *