اخبار ویژه
سامانه وثیقه گذاری ( توثیق ) الکترونیکی بانک صادرات ایران

هستی مختاری خانم گل هندبال شاهین شهر شد

با پایان مسابقات هند بال دختران در دومین المپیاد فرهنگی ورزشی جوان شاهین شهر، تیم های حجاب ، مسعود پور و  ملاصدرا موفق به کسب مقام های اول تا سوم و خانم هستی مختاری با خانم گل و برتر میدان این مسابقات شدند.

به گزارش خبرنگار پایگاه خبری شاهین شهری از هیئت هندبال شهرستان شاهین‌شهر و میمه ؛ مسابقات هندبال دختران در دومین المپیاد فرهنگی ورزشی جوان شاهین شهر همزمان با دهه مبارک فجر طی ۳ روز از تاریخ ۱۷ الی ۱۹بهمن ماه ۱۴۰۱با حضور ۹۶ ورزشکار دختر و در قالب ۸ تیم و اجرای ۱۴بازی در سالن نشاط اداره آموزش و پرورش شاهین‌شهر برگزار شد.

در پایان این مسابقات تیم های حجاب ، مسعود پور و  ملاصدرا موفق به کسب مقام های اول تا سوم شدند و خانم هستی مختاری با ۳۶گل رده خانم گل و برتر میدان مسابقات بودند.

 

هندبال دختران

ارسال مطلب به دیگران :

💡 مطالب پیشنهادی

کارگاه ” جوانمردی در ورزش ” در شاهین شهر برگزار گردید

◾ کارگاه فرهنگی ورزشی با موضوع جوانمردی در ورزش با تدریس " دکتر مسعود نادریان " و حضور بیش از 50 نفر از مربیان و ورزشکاران شهرستان ۳۱ خرداد ۱۴۰۳ در سالن بهار ساختمان نگارستان برگزار شد. ◾ در این کارگاه ریاست اداره ورزش و جوانان شهرستان ، نماینده شورای شهر و معاونین و کارشناسان ورزش سازمان فرهنگی اجتماعی ورزشی شهرداری و اداره ورزش و جوانان شهرستان شاهین شهر نیز حضور داشتند و از خانواده " شهید علیرضا شوفریان " ورزشکار رشته فوتبال که در تاریخ ۱۵ مرداد ۱۳۶۲ در منطقه جنگی مهران به شهادت رسید، تجلیل بعمل آمد.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *