اخبار ویژه
سامانه وثیقه گذاری ( توثیق ) الکترونیکی بانک صادرات ایران

احتمال جانمایی جدید برای منطقه تخلیه گل سنگ در مورچه خورت

فرماندار شهرستان شاهین شهر و میمه با توجه به خطرات زیست محیطی و سایر مخاطرات محل تخلیه گل سنگ در مورچه خورت خواهان همیاری و همراهی در جانمایی محل جدید از معاون وزیر صنعت، معدن و تجارت، رئیس هیأت مدیره و مدیرعامل سازمان صنایع کوچک و شهرک‌های صنعتی ایران شد.

علی رسولیان | معاون وزیر صنعت، معدن و تجارت، رئیس هیأت مدیره و مدیرعامل سازمان صنایع کوچک و شهرک‌های صنعتی ایران در نهمین روز از دهه فجر و به منظور رسیدگی به مسائل و مشکلات مرتبط با حوزه صنعت در بازدیدی با همراهی سید محمدرضا کاظمی طبا | فرماندار شهرستان شاهین شهر و میمه ، امیرخانی |مدیر کل دفتر فنی و امور عمرانی و ترافیک استانداری اصفهان و معاون ایشان از مرکز تخلیه گِل‌سنگ در منطقه مورچه خورت دیدن نمودند.

بازدید از محل تخلیه گل سنگ در مورچه خورت + جانمایی محل جدید

فرماندار شهرستان شاهین شهر و میمه در این بازدید ضمن تشریح وضعیت زیست محیطی این منطقه و اشاره به مخاطرات موجود، خواستار پیگیری و حمایت های استانی و ملی در جانمایی محل جدید تخلیه گل‌سنگ شد.

بازدید از محل تخلیه گل سنگ در مورچه خورت + جانمایی محل جدید

ارسال مطلب به دیگران :

💡 مطالب پیشنهادی

کمانداران شاهین شهر بر سکوی سوم مسابقات تیر و کمان جام آزادسازی خرمشهر قهرمانی استانی اصفهان قرار گرفتند

کمانداران شاهین شهر بر سکوی سوم مسابقات تیر و کمان جام آزادسازی خرمشهر قهرمانی استانی اصفهان قرار گرفتند

◾ کمانداران شاهین شهری مقام سوم اولین دوره مسابقات قهرمانی استانی تیر و کمان جام آزادسازی خرمشهر در استان اصفهان را از آن خود کردند. ◾ در این دوره از مسابقات، رده های سنی نونهالان، نوجوانان، جوانان و بزرگسالان در سه سبک سنتی، ریکرو و کامپوند مردان و زنان با هم به رقابت پرداختند. در پایان این مسابقات، پانته‌آ زمانی، مقام سوم کامپوند بزرگسالان بانوان و فاطمه خسروی مقام سوم کمان سنتی بزرگسالان و بهداد احمدی و مانیا اسدی نیز در رده سنی نونهالان توانستند رتبه چهارم این مسابقات را کسب کنند.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *