اخبار ویژه
با تیگو 8 پرو e پلاس مجهز به گیربکس پیشرفته DHT برای تجربه نهایت لذت رانندگی آماده شوید!

قتل صاحب کار توسط شاگرد در شاهین شهر اصفهان

شاگرد ۲۸ ساله کارفرمای ۳۶ ساله شاهین شهری خود را به قتل رساند و جسد وی را به چاه انداخت | کشف یک معمای دیگر قتل ، توسط پلیس شهرستان شاهین شهر و میمه

فرماندهی انتظامی شهرستان شاهین شهر و میمه از دستگیری شاگرد قاتل در عملیات ویژه کارآگاهان پلیس شهرستان شاهین شهر و میمه خبر داد.

سرهنگ ثابت راسخ از بر ملاشدن راز مفقودی ۱ ماهه مردی ۳۶ ساله شاهین شهری با تلاش شبانه روزی کارآگاهان پلیس آگاهی شاهین شهر و دستگیری قاتل وی خبر داد.

فرمانده انتظامی شهرستان شاهین شهر و میمه در تشریح این خبر به خبرنگار پایگاه خبری شاهین شهری گفت : اواخر دی ماه سال جاری در پی دریافت گزارشی مبنی بر مفقود شدن مردی ۳۶ ساله که با خودروی شخصی برای رفتن به محل کار خود از منزل خارج و ناپدید شده بود بررسی موضوع به صورت ویژه در دستور کار پلیس آگاهی شهرستان قرار گرفت.

وی افزود : در این راستا کارآگاهان پلیس آگاهی با انجام تحقیقات گسترده، سرنخ‌هایی در خصوص احتمال اینکه فرد مفقود شده به قتل رسیده باشد به دست آوردند و با این فرضیه تحقیقات تخصصی خود را با پرس و جو از افراد مطلع تا حصول نتیجه ادامه دادند.

سرهنگ بهزاد ثابت راسخ در ادامه اظهار داشت: سرانجام پس از ۲۶ روز تلاش شبانه‌روزی پلیس با شناسایی و دستگیری شاگرد ۲۸ساله مقتول مشخص شد این فرد در مسیر حرکت به محل کار، با شلیک کلت کمری صاحب کار خود را به قتل رسانده و سپس جسدش را به چاه قناتی در حومه شاهین شهر انداخته و خودروی او را نیز پس از فک پلاک در منزل یکی از دوستانش مخفی کرده است.

قتل با اسلحه قاتل مسلح اسلحه کلت کمری

فرمانده انتظامی شهرستان شاهین شهر و میمه در بیان علت این ماجرا بیان داشت : در واکاوی علت و انگیزه متهم مشخص شد، قاتل به دلیل کینه ای که به واسطه اختلافات قبلی از صاحب کار خود داشته یک قبضه اسلحه تهیه و دست به این جنایت زده و سپس اسلحه را مفقود کرده بود.

سرهنگ بهزاد ثابت راسخ ادامه داد : روز گذشته جسد مقتول از چاه بیرون آورده و به پزشکی قانونی منتقل و متهم با تشکیل پرونده به مرجع قضایی معرفی شد.

ارسال مطلب به دیگران :

💡 مطالب پیشنهادی

دستاورد ویژه پلیس شهرستان شاهین شهر در تعطیلات نوروز 1403 | کاهش 19 درصدی سرقت و 12 درصدی تصادفات سرهنگ هادی کیان مهر | فرمانده انتظامی شهرستان شاهین شهر و میمه از کاهش 19 درصدی وقوع انواع سرقت و کاهش 12 درصدی وقوع تصادفات شهری از آغاز طرح نوروزی پلیس شهرستان تا پایان تعطیلات نوروز 1403 خبر داد.

دستاورد ویژه پلیس شهرستان شاهین شهر در تعطیلات نوروز ۱۴۰۳ | کاهش ۱۹ درصدی سرقت و ۱۲ درصدی تصادفات

سرهنگ هادی کیان مهر | فرمانده انتظامی شهرستان شاهین شهر و میمه از کاهش 19 درصدی وقوع انواع سرقت و کاهش 12 درصدی وقوع تصادفات شهری از آغاز طرح نوروزی پلیس شهرستان تا پایان تعطیلات نوروز 1403 خبر داد. وی همچنین به افزایش 9 درصدی دستگیری سارقین و  17 درصدی کشف پرونده های سرقت در شهرستان شاهین شهر در نوروز امسال در نتیجه اجرای مرتب طرح های ارتقاء امنیت محلات خبر داد.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *