اخبار ویژه
سامانه وثیقه گذاری ( توثیق ) الکترونیکی بانک صادرات ایران

قتل صاحب کار توسط شاگرد در شاهین شهر اصفهان

شاگرد ۲۸ ساله کارفرمای ۳۶ ساله شاهین شهری خود را به قتل رساند و جسد وی را به چاه انداخت | کشف یک معمای دیگر قتل ، توسط پلیس شهرستان شاهین شهر و میمه

فرماندهی انتظامی شهرستان شاهین شهر و میمه از دستگیری شاگرد قاتل در عملیات ویژه کارآگاهان پلیس شهرستان شاهین شهر و میمه خبر داد.

سرهنگ ثابت راسخ از بر ملاشدن راز مفقودی ۱ ماهه مردی ۳۶ ساله شاهین شهری با تلاش شبانه روزی کارآگاهان پلیس آگاهی شاهین شهر و دستگیری قاتل وی خبر داد.

فرمانده انتظامی شهرستان شاهین شهر و میمه در تشریح این خبر به خبرنگار پایگاه خبری شاهین شهری گفت : اواخر دی ماه سال جاری در پی دریافت گزارشی مبنی بر مفقود شدن مردی ۳۶ ساله که با خودروی شخصی برای رفتن به محل کار خود از منزل خارج و ناپدید شده بود بررسی موضوع به صورت ویژه در دستور کار پلیس آگاهی شهرستان قرار گرفت.

وی افزود : در این راستا کارآگاهان پلیس آگاهی با انجام تحقیقات گسترده، سرنخ‌هایی در خصوص احتمال اینکه فرد مفقود شده به قتل رسیده باشد به دست آوردند و با این فرضیه تحقیقات تخصصی خود را با پرس و جو از افراد مطلع تا حصول نتیجه ادامه دادند.

سرهنگ بهزاد ثابت راسخ در ادامه اظهار داشت: سرانجام پس از ۲۶ روز تلاش شبانه‌روزی پلیس با شناسایی و دستگیری شاگرد ۲۸ساله مقتول مشخص شد این فرد در مسیر حرکت به محل کار، با شلیک کلت کمری صاحب کار خود را به قتل رسانده و سپس جسدش را به چاه قناتی در حومه شاهین شهر انداخته و خودروی او را نیز پس از فک پلاک در منزل یکی از دوستانش مخفی کرده است.

قتل با اسلحه قاتل مسلح اسلحه کلت کمری

فرمانده انتظامی شهرستان شاهین شهر و میمه در بیان علت این ماجرا بیان داشت : در واکاوی علت و انگیزه متهم مشخص شد، قاتل به دلیل کینه ای که به واسطه اختلافات قبلی از صاحب کار خود داشته یک قبضه اسلحه تهیه و دست به این جنایت زده و سپس اسلحه را مفقود کرده بود.

سرهنگ بهزاد ثابت راسخ ادامه داد : روز گذشته جسد مقتول از چاه بیرون آورده و به پزشکی قانونی منتقل و متهم با تشکیل پرونده به مرجع قضایی معرفی شد.

ارسال مطلب به دیگران :

💡 مطالب پیشنهادی

فرماندهی انتظامی شهرستان شاهین شهر اصفهان، از دستگیری عوامل تیراندازی و ایجاد رعب و وحشت پنج شنبه شب (هفتم تیر 1403) شاهین شهر در کمتر از 24 ساعت خبر داد.

دستگیری اوباش عامل تیراندازی هفتم تیر شاهین شهر در کمتر از ۲۴ ساعت

◾ فرماندهی انتظامی شهرستان شاهین شهر اصفهان، از دستگیری عوامل تیراندازی و ایجاد رعب و وحشت هفتم تیر شاهین شهر در کمتر از 24 ساعت خبر داد. ◾ سرهنگ هادی کیان مهر در تشریح این خبر عنوان کرد : پیرو تیراندازی ساعت ۲۳:۳۰ شب پنجشنبه هفتم تیر ماه 1403، در چهار راه عطار شاهین شهر، در تحقیقات پلیس مشخص گردید که یکی از اراذل و اوباش طی درگیری با دو جوان دیگر اقدام به شلیک با کلت کمری همراه خود نموده و علاوه بر ایجاد رعب و وحشت در محل و ایراد خسارت به خودروی یکی از شهروندان از محل متواری شده بود. ◾ وی افزود : با همهنگی با دادستان محترم شهرستان آخرین مخفیگاه متهم در یکی از شهرستان های غربی کشور شناسایی و روز گذشته تیمی از ماموران زبده پلیس امنیت عمومی این فرماندهی با اخذ نیابت قضایی به شهرستان مذکور اعزام و این اوباش فراری را دستگیر کردند.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *