اخبار ویژه
با تیگو 8 پرو e پلاس مجهز به گیربکس پیشرفته DHT برای تجربه نهایت لذت رانندگی آماده شوید!

کشف و پلمپ خانه افیون در شاهین شهر اصفهان

فرمانده انتظامی شهرستان شاهین شهر و میمه از پاتک پلیس به یک خانه افیون – پاتوق سرقت و توزیع مواد افیونی – و دستگیری عوامل و پلمپ محل در یکی از محلات شاهین شهر خبرداد.

سرهنگ بهزاد ثابت راسخ | فرمانده انتظامی شهرستان شاهین شهر و میمه در گفتگو با خبرنگار پایگاه خبری شاهین شهری از شناسایی و پلمپ منزلی که در یکی از فرعی های خیابان مخابرات این شهر پاتوق سارقان معتاد و خیابانی شده بود با تلاش مأموران کلانتری ۱۱ شاهین شهر خبر داد.

پلمپ خانه فروش و توزیع مواد مخدر پاتوق معتادان و سارقان

سرهنگ بهزاد ثابت راسخ فرمانده انتظامی شهرستان شاهین شهر و میمه با اعلام این خبر اظهار داشت: مأموران کلانتری ۱۱ شهرستان با اشراف اطلاعاتی خود دو برادر مواد فروش، که منزل پدری خود را در محدوده خیابان مخابرات، پاتوق معتادان ولگرد و سارق کرده بودند شناسایی و برای دستگیری آنها وارد عمل شدند.

وی افزود: این دو برادر ۴۳ و ۳۳ ساله در قبال دادن جا و مکان و مواد مخدر مصرفی معتادان سارق خیابانی اموال سرقت شده آنها را دریافت و در اصفهان به فروش می رساندند.

فرمانده انتظامی شاهین شهر با اشاره به اینکه وجود این پاتوق موجب نارضایتی ساکنان و اهالی محل شده بود بیان داشت: پس از هماهنگی قضایی در عملیاتی ضربتی این دو برادر دستگیر و پاتوق آنها پلمپ شد.

پلمپ خانه فروش و توزیع مواد مخدر پاتوق معتادان و سارقان

سرهنگ ثابت راسخ خاطر نشان کرد: پلیس شهرستان تلاش می‌کند محیط شاهین شهر را عاری از هرگونه جرم و مکانی نا امن برای مجرمان بسازد و آن را تبدیل به شهری امن و شایسته شهروندان خوب این شهر نماید.

وی در پایان بیان داشت شهروندان عزیز می توانند از طریق تماس ۱۱۰ و یا تماس با شماره تلفن گویای پلیس مبارزه با مواد مخدر شهرستان با شماره ۵۲۵۰۰۹۰ اخبار و اطلاعات خود را در خصوص فروشندگان مواد افیونی و یا پاتوق‌های سرقت و توزیع مواد مخدر به پلیس اطلاع دهند.

ارسال مطلب به دیگران :
حراج %10+%25 جشنواره پاییزی نوین‌چرم در فروشگاه‌ها و فروشگاه اینترنتی

💡 مطالب پیشنهادی

مراسم راه پیمایی مردمی 22 بهمن 1402 میمه

گزارش تصویری راهپیمایی ۲۲ بهمن در شهرستان شاهین شهر و میمه

گزارش تصویری راهپیمایی 22 بهمن در شهرستان شاهین شهر و میمه و حضور آحاد و اقشار مردم در مراسم گرامیداشت سالروز پیروزی انقلاب اسلامی ایران

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *