اخبار ویژه
با تیگو 8 پرو e پلاس مجهز به گیربکس پیشرفته DHT برای تجربه نهایت لذت رانندگی آماده شوید!

تجلیل از خانواده شهید مدافع وطن در اولین همایش هوش مصنوعی و متاورس شاهین شهر

به مناسبت مقارن شدن سالگرد شهادت شهید مدافع وطن | علی خادم با اولین همایش هوش مصنوعی و متاورس برگزار شده شاهین شهر اصفهان، از خانواده وی تجلیل به عمل آمد.

به گزارش خبرنگار پایگاه خبری شاهین شهری در طی برگزاری اولین همایش هوش مصنوعی و متاورس در شاهین شهر، طی آیینی با حضور نادرآخوندی یزدی | مدیرکل دفتر امور شهری و شوراهای استانداری اصفهان ، سید محمدرضا کاظمی طبا | فرماندار شهرستان شاهین شهر و میمه ، حجت الاسلام و المسلمین هاشمی|امام جمعه شاهین شهر ، ابریشمی راد | شهردار شاهین شهر و برخی اعضای شورای اسلامی شاهین شهر از خانواده شهید مدافع وطن ، علی خادم به مناسبت مقارن شدن این همایش با چهارمین سالگرد شهادت این شهید گرانقدر تقدیر بعمل آورده شد.

به مناسبت سالگرد شهادت شهید مدافع وطن | علی خادم در اولین همایش هوش مصنوعی و متاورس که در شاهین شهر اصفهان برگزار شد، از خانواده وی تجلیل به عمل آمد.

شایان ذکر است شهید علی خادم در فاجعه تروریستی سیستان و بلوچستان در سال ۱۳۹۷بهمراه جمعی از رزمندگان لشکر ۱۴ امام حسین (ع) اصفهان، به درجه رفیع شهادت نائل آمدند.

به مناسبت سالگرد شهادت شهید مدافع وطن | علی خادم در اولین همایش هوش مصنوعی و متاورس که در شاهین شهر اصفهان برگزار شد، از خانواده وی تجلیل به عمل آمد.

شرح مختصری بر زندگی شهید علی خادم از تولد تا شهادت:

شهید علی خادم متولد ۱۳۵۶ در زرین شهر اصفهان و اولین فرزند خانواده خویش بود

وی قبل از دوران راهنمایی وارد بسیج شد و همواره در امور خیر مشارکت فعالانه داشت. وی پس از اتمام خدمت ضرورت وارد سپاه انقلاب اسلامی ایران شد و به استخدام این نهاد در آمد.

وی مدتی جهت صیانت از حریم اهل بیت (ع) عازم سوریه گشت و پس از چند ماه حضور در سوریه بعد از مجروحیت به ایران بازگشت.

پس از بازگشت از سوریه جهت پاسداری از مرزهای جمهوری اسلامی ایران عازم سیستان و بلوچستان شد. وی در عین شجاعت بسیار مهربان بود و هنگامی که وضعیت معیشت مردم آن دیار را دید، در توان خود برای ایشان کمک هایی فراهم و جمع آوری می‌نمود.

سرانجام هنگامی که که در حال بازگشت از محل خدمت خویش نزد خانواده خود بود در جاده خاش – زاهدان اتوبوس حامل وی و همرزمانش در ۲۴ بهمن ماه ۹۷ مورد حمله تروریستی گروه های تکفیری قرار گرفت و به آرزوی دیرین خویش دست یافت.

شهید علی خادم دو فرزند پسر و یک فرزند دختر از خویش به یادگار گذاشت و پیکر پاک و مطهرش در گلزار شهدای امامزاده سید محمد خمینی شهر به خاک سپرده شد.

ارسال مطلب به دیگران :
حراج %10+%25 جشنواره پاییزی نوین‌چرم در فروشگاه‌ها و فروشگاه اینترنتی

💡 مطالب پیشنهادی

جانشین فرماندهی انتظامی شهرستان شاهین شهر و میمه از اعمال محدودیت‌های ترافیکی ویژه راهپیمایی یوم‌الله ۲۲بهمن 1402 در شاهین شهر خبرداد.

محدودیت های ترافیکی ویژه راهپیمایی ۲۲ بهمن در شاهین شهر اعلام شد

🔶به گزارش شاهین شهری | SHINNA ؛ سرهنگ حجت فرهادی | جانشین فرماندهی انتظامی شهرستان شاهین شهر و میمه ، ضمن تبریک فرا رسیدن یوم‌الله ۲۲بهمن، سالروز پیروزی شکوهمند انقلاب اسلامی ایران  اظهار داشت : با توجه به برگزاری مراسم راهپیمایی این روز بزرگ همزمان با دیگر نقاط کشور در سطح شاهین شهر، از ساعت ۹ صبح روز یکشنبه مورخه ۲۲بهمن ماه ۱۴۰۲ تا پایان مراسم راهپیمایی به صورت مقطعی، محدودیت هایی برای تردد و توقیف هرگونه وسیله نقلیه در 4 مسیر اعلامی ذیل اعمال خواهد شد : 1- در بلوار امام خمینی (ره) مسیر رفت از پل عابر پیاده سه راه عطار به سمت سه راه فردوسی. 2- در خیابان شهید بهشتی (مخابرات) از فرعی یک غربی به سمت میدان شهرداری. 3- در خیابان شهید مطهری (بهداری) از فرعی یک شرقی به سمت میدان شهرداری. 4- در مسیر رفت از سه راه رازی به سمت میدان شهرداری. 🔶 این مقام انتظامی ضمن تقدیر از همکاری خوب تمامی شهروندان با پلیس، از رانندگان محترم خواست در طول برگزاری مراسم، از مسیرهای جایگزین تردد نمایند.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *