اخبار ویژه
با تیگو 8 پرو e پلاس مجهز به گیربکس پیشرفته DHT برای تجربه نهایت لذت رانندگی آماده شوید!

حاجی دلیگانی :

سال ۱۴۰۲ سال پیگیری مطالبات مردم است

سال ۱۴۰۲ سال پیگیری مطالبات مردم است| دولت با تصمیمات منطقی وضعیت اقتصادی را درمان کند

به گزارش خبرنگار پایگاه خبری شاهین شهر « حسینعلی حاجی دلیگانی » عضو هئیت رئیسه  و نماینده مردم شاهین شهر و میمه و برخوار در مجلس شورای اسلامیبا اشاره به رشد ۸ درصدی مورد توجه و نظر رهبری در برنامه توسعه هفتم گفت: لایحه بودجه درغالب سیاست کلی برنامه هفتم در نظر گرفته شده است لیکن متاسفانه به دلیل اینکه لایحه برنامه پنج ساله نرسیده است و نیمی از آن در قالب برنامه ششم توسعه در حال طی شدن می‌باشد، باید تدابیرمان در قالب لایحه هفتم تنظیم شود تا تصمیمات اصلی گرفته شود.

حسینعلی حاجی دلیگانی / وب سایت شاهین شهری

عضو هئیت رئیسه مجلس شورای اسلامی اظهار کرد: در آغاز سال نو ۱۴۰۲ می توان به مردم نوید خوش، انتقال مطالبات به حق شان به دولت را داد.

وی افزود: دولت در حال حاضر بیشتر از گذشته متوجه امورات مردم است و این می تواند، مثبت باشد چرا که با شناخت مشکل می توان در صدد رفع آن برآمد.

توصیه ما به رئیس جمهور این است که ساختار تصمیم گیری در مباحث اقتصادی با تصمیم منطقی و در عین حال سریع و زود هنگام در ابتدای سال جدید وضعیت اقتصادی کشور را درمان کند.

حاجی دلیگانی با اشاره به تصمیم گیری درساختار مبحث اقتصادی دولت گفت: با استیضاح وزرای اقتصاد، جهاد، صمت این ضعف اقتصادی خودش را بیشتر نمایان کرده است.

نماینده مردم شاهین شهر در مجلس شورای اسلامی تصریح کرد: نوع نگاه مدیران اقتصادی که در راس هستند و نوع تعریف مباحث و تصمیم گیری‌ها آنان امروز با نوسان های قیمتی و ارزی خود را در جامعه نشان داده است که نمایندگان مجلس با امضا و تحویل آن به کرسی مسئول در هئیت رئیسه خواستار اقدام به موقع شده اند.

وی افزود: رئیس جمهور باید ساختار معیوبی که سبب شانه خالی کردن بعضی از وزارتخانه‌ها از مسئولیتشان که باعث مشکلات اقتصادی می شود را فورا اصلاح کند، تا به ریل منطقی خود برگردد.

عدم توجه به این موضوع مهم باعث می شود ما نتیحه قابل قبولی از تیم اقتصادی نداشته باشیم.

عضو هئیت رئیسه مجلس شورای اسلامی افزود: با توجه به شرایط فعلی و استیضاح مطرح شده در کمیسیون ها اگر اشکالات درست مطرح شود، صحن مجلس شورای اسلامی اعتمادش را نسبت به ورزایی که نتوانستند وظایفشان را به درستی انجام دهند، پس خواهد گرفت.

ارسال مطلب به دیگران :
حراج %10+%25 جشنواره پاییزی نوین‌چرم در فروشگاه‌ها و فروشگاه اینترنتی

💡 مطالب پیشنهادی

با تدبیر دادستان و تلاش پلیس آگاهی شهرستان :
قاتل کارمند شهرداری شاهین شهر در کمتر از ۱۲ ساعت دستگیر شد | + جزئیات دستگیری قاتل رسول شهریاری

🔶 به گزارش شینا | SHINNA ؛ در پی قتل مرحوم رسول شهریاری | کارمند شهرداری شاهین شهر و مدیر اسبق کانون مداحان و ریاست بسیج هنرمندان شاهین شهر به ضرب گلوله و با سلاح گرم ، با تدابیر دادستان محترم و تلاش پلیس امنیتی و آگاهی شهرستان شاهین شهر و میمه قاتل وی در کمتر از ۱۲ساعت دستگیر و مورد بازجویی قرار گرفت و اسلحه مورد استفاده نیز ضبط گردید. 🔶 بنا بر روایت منابع آگاه در بازجویی های انجام شده از متهم تا این لحظه مشخص شده است که اختلاف خانوادگی انگیزه قاتل برای دست زدن به این جنایت بوده است. 🔶 فرآیند قضایی این پرونده در حال طی شدن است و بازپرس ویژه قتل نیز در حال رسیدگی به پرونده می باشند و نتایج بررسی‌های قضایی در صورت انتشار توسط مقامات مسئول اطلاع‌رسانی خواهد شد.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *