اخبار ویژه
با تیگو 8 پرو e پلاس مجهز به گیربکس پیشرفته DHT برای تجربه نهایت لذت رانندگی آماده شوید!

کشف ۸۰۰ متر کابل مسروقه با دستگیری سارقان کابل های برق گرگاب

فرمانده انتظامی شهرستان شاهین‌شهر و میمه از دستگیری عاملان سرقت کابل‌های برق فشار قوی باغ‌ها و اماکن خصوصی شهر گرگاب خبر داد.

سرهنگ بهزاد ثابت‌راسخ در گفت‌وگو با خبرنگار پایگاه خبری شاهین شهری، اظهار کرد: در پی وقوع چندین فقره سرقت کابل‌های برق فشار قوی از باغ‌های حومه شهر گرگاب، شناسایی و دستگیری عامل یا عاملان این سرقت‌ها در دستور کار مأموران فرماندهی انتظامی شهرستان شاهین‌شهر و میمه قرار گرفت.

وی افزود: در این رابطه مأموران کلانتری ۱۶ شهر گرگاب با جمع‌آوری سرنخ‌های موجود دریافتند که سارقان پس از سرقت کابل‌های برق آنها را در محلی در بیابان‌های اطراف شهر گرگاب دپو می‌کنند تا در فرصتی مناسب نسبت به انتقال آنها اقدام کنند.

فرمانده انتظامی شهرستان شاهین‌شهر و میمه تصریح کرد: در نهایت با رصد و کنترل هوشمندانه محل دپوی کابل‌های مسروقه شناسایی و هر دو سارق که برای انتقال کابل‌ها به محل آمده بودند در عملیاتی ضربتی دستگیر شدند.

دستگیری

وی از کشف بیش از ۸۰۰ متر کابل برق فشار قوی مسروقه در بازرسی از مخفیگاه متهمان خبر داد و خاطرنشان کرد: متهمان دستگیر شده که چاره‌ای جز بیان حقیقت نداشتند به فعالیت مجرمانه خود اعتراف کردند و سپس با تشکیل پرونده به مرجع قضائی معرفی شدند.

ارسال مطلب به دیگران :

💡 مطالب پیشنهادی

هادی ترکاشوند | استاد و پیشکسوت تکواندو شاهین شهر مقام قهرمانب مسابقات پیشکسوتان انتخابی تیم ملی جهت اعزام به مسابقات پومسه قهرمانی آسیا را کسب نمود.

کسب مقام قهرمانی توسط پیشکسوت تکواندو شاهین شهر استان اصفهان

به گزارش پایگاه خبری شینا | SHINNA از هیات تکواندو شهرستان شاهین شهر و میمه ؛ هادی ترکاشوند | استاد و پیشکسوت تکواندو شاهین شهر مقام قهرمانی مسابقات پیشکسوتان انتخابی تیم ملی جهت اعزام به مسابقات پومسه قهرمانی آسیا را کسب نمود. شایان ذکر است این مسابقات 17 فروردین ماه 1403 به میزبانی استان تهران برگزار شد و استاد هادی ترکاشوند پیشکسوت شاهین شهری و نماینده استان اصفهان، موفق به کسب مقام قهرمانی گردید.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *