اخبار ویژه
با تیگو 8 پرو e پلاس مجهز به گیربکس پیشرفته DHT برای تجربه نهایت لذت رانندگی آماده شوید!

نتایج نهایی نهمین آزمون استخدامی اعلام شد

نتایج نهایی نهمین آزمون استخدامی متمرکز دستگاه‌های اجرایی کشور در سال ۱۴۰۰ (به جز وزارت آموزش و پرورش ) بر روی سایت سازمان سنجش آموزش کشور قرار گرفت.

به گزارش شاهین شهری، سازمان سنجش آموزش کشور اعلام کرد؛ به اطلاع متقاضیان شرکت کننده در نهمین آزمون استخدامی متمرکز دستگاه‌های اجرایی کشور (به جزء وزارت آموزش و پرورش) که درتاریخ ۳۱ تیر ماه ۱۴۰۱ برگزار شد، می‌رساند که نتایج نهایی متقاضیان آزمون در درگاه اطلاع رسانی سازمان ‌سنجش آموزش کشور به نشانی www.sanjesh.org  قرار گرفته است.

نتایج نهایی نهمین آزمون استخدامی متمرکز دستگاه‌های اجرایی کشور در سال ۱۴۰۰ (به جز وزارت آموزش و پرورش ) بر روی سایت سازمان سنجش آموزش کشور قرار گرفت.

متقاضیان هریک از دستگاه‌های اجرایی شامل وزارت امور اقتصادی و دارایی، وزارت دادگستری، وزارت ورزش و جوانان، سازمان ثبت احوال کشور، بیمه مرکزی ایران، سازمان بهزیستی کشور، شرکت شهرک های کشاورزی، پژوهشگاه استاندارد، سازمان ملی بهره وری ایران، سازمان نقشه برداری کشور، سازمان هواشناسی کشور، شرکت فرودگاه ها و ناوبری هوایی ایران، سازمان دامپزشکی کشور، سازمان منابع طبیعی و آبخیزداری کشور و سازمان مدیریت و برنامه ریزی استان سیستان و بلوچستان شامل: اداره کل تعاون، کار و رفاه اجتماعی استان سیستان و بلوچستان، اداره کل انتقال خون استان سیستان و بلوچستان، اداره کل پزشکی قانونی استان سیستان و بلوچستان، اداره کل ثبت اسناد و املاک استان سیستان و بلوچستان، اداره کل دامپزشکی استان سیستان و بلوچستان، اداره کل راه و شهرسازی استان سیستان و بلوچستان، اداره کل کانون پرورش فکری کودکان و نوجوانان استان سیستان و بلوچستان، اداره کل هواشناسی استان سیستان و بلوچستان و اداره کل ورزش و جوانان استان سیستان و بلوچستان پس از دریافت نتیجه آزمون، درصورتی که براساس نتیجه مندرج در کارنامه آزمون جزء پذیرفته شدگان در هر یک از دستگاه‌های اجرایی می‌باشند، موظفند برای اقدامات بعدی از روز سه شنبه مورخ ۲۲ فروردین ماه سال جاری به آدرس درگاه اطلاع رسانی دستگاه مورد نظر مراجعه کنند.

سازمان سنجش آموزش کشور همچنین تاکید کرد؛ عدم مراجعه داوطلب در مهلت تعیین شده براساس اطلاعیه اعلام شده توسط دستگاه اجرائی، به منزله انصراف داوطلب از سایر مراحل استخدام تلقی می‌شود.

همچنین نتایج نهایی آزمون سایر دستگاه های اجرایی کشور در آزمون مذکور متعاقباً اعلام خواهد شد.

ارسال مطلب به دیگران :
حراج %10+%25 جشنواره پاییزی نوین‌چرم در فروشگاه‌ها و فروشگاه اینترنتی

💡 مطالب پیشنهادی

با تدبیر دادستان و تلاش پلیس آگاهی شهرستان :
قاتل کارمند شهرداری شاهین شهر در کمتر از ۱۲ ساعت دستگیر شد | + جزئیات دستگیری قاتل رسول شهریاری

🔶 به گزارش شینا | SHINNA ؛ در پی قتل مرحوم رسول شهریاری | کارمند شهرداری شاهین شهر و مدیر اسبق کانون مداحان و ریاست بسیج هنرمندان شاهین شهر به ضرب گلوله و با سلاح گرم ، با تدابیر دادستان محترم و تلاش پلیس امنیتی و آگاهی شهرستان شاهین شهر و میمه قاتل وی در کمتر از ۱۲ساعت دستگیر و مورد بازجویی قرار گرفت و اسلحه مورد استفاده نیز ضبط گردید. 🔶 بنا بر روایت منابع آگاه در بازجویی های انجام شده از متهم تا این لحظه مشخص شده است که اختلاف خانوادگی انگیزه قاتل برای دست زدن به این جنایت بوده است. 🔶 فرآیند قضایی این پرونده در حال طی شدن است و بازپرس ویژه قتل نیز در حال رسیدگی به پرونده می باشند و نتایج بررسی‌های قضایی در صورت انتشار توسط مقامات مسئول اطلاع‌رسانی خواهد شد.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *