اخبار ویژه
سامانه وثیقه گذاری ( توثیق ) الکترونیکی بانک صادرات ایران

توقیف محموله۱۱ تنی چوب قاچاق بدست پلیش شاهین شهر

فرمانده انتظامی شهرستان شاهین‌شهر و میمه از توقیف یک دستگاه کامیون حامل ۱۱ تن چوب قاچاق به ارزش پنج میلیارد ریال در عملیات مأموران انتظامی این فرماندهی خبر داد.

سرهنگ بهزاد ثابت‌راسخ در گفت‌وگو با خبرنگار پایگاه خبری شاهین شهری ، اظهار کرد : مأموران فرماندهی انتظامی شهرستان شاهین‌شهر حین کنترل خودروهای عبوری در یکی از محورهای مواصلاتی به یک دستگاه کامیون حامل چوب مشکوک شدند و جهت بررسی آن را متوقف کردند.

وی افزود: مأموران ضمن هماهنگی با مرجع قضائی به بازرسی از این خودرو پرداختند و موفق به کشف ۱۱ تن چوب درخت گز شاهی که بدون مجوزهای قانونی بود، شدند.

محوله چوب | قاچاق چوب

فرمانده انتظامی شهرستان شاهین‌شهر با بیان اینکه این محموله از یکی از استان‌های جنوبی بارگیری و به مقصد کارخانه‌های چوب‌بری شمال کشور در حرکت بود، خاطرنشان کرد: ارزش محموله توقیفی بنابر اعلام نظر کارشناسان اداره منابع طبیعی پنج میلیارد ریال برآورد شده است.

وی با بیان اینکه منابع طبیعی، سرمایه ملی و متعلق به همه مردم و حفاظت از آن وظیفه همگانی است، اضافه کرد: پلیس در جلوگیری از تخریب منابع طبیعی، قطع غیرقانونی درختان و قاچاق چوب از هیچ تلاشی دریغ نخواهد کرد و چنانچه شهروندان از فعالیت غیرقانونی قاچاقچیان چوب مطلع شدند مراتب را بلافاصله از طریق سامانه ۱۱۰ به پلیس اطلاع دهند.

ارسال مطلب به دیگران :

💡 مطالب پیشنهادی

فرماندهی انتظامی شهرستان شاهین شهر اصفهان، از دستگیری عوامل تیراندازی و ایجاد رعب و وحشت پنج شنبه شب (هفتم تیر 1403) شاهین شهر در کمتر از 24 ساعت خبر داد.

دستگیری اوباش عامل تیراندازی هفتم تیر شاهین شهر در کمتر از ۲۴ ساعت

◾ فرماندهی انتظامی شهرستان شاهین شهر اصفهان، از دستگیری عوامل تیراندازی و ایجاد رعب و وحشت هفتم تیر شاهین شهر در کمتر از 24 ساعت خبر داد. ◾ سرهنگ هادی کیان مهر در تشریح این خبر عنوان کرد : پیرو تیراندازی ساعت ۲۳:۳۰ شب پنجشنبه هفتم تیر ماه 1403، در چهار راه عطار شاهین شهر، در تحقیقات پلیس مشخص گردید که یکی از اراذل و اوباش طی درگیری با دو جوان دیگر اقدام به شلیک با کلت کمری همراه خود نموده و علاوه بر ایجاد رعب و وحشت در محل و ایراد خسارت به خودروی یکی از شهروندان از محل متواری شده بود. ◾ وی افزود : با همهنگی با دادستان محترم شهرستان آخرین مخفیگاه متهم در یکی از شهرستان های غربی کشور شناسایی و روز گذشته تیمی از ماموران زبده پلیس امنیت عمومی این فرماندهی با اخذ نیابت قضایی به شهرستان مذکور اعزام و این اوباش فراری را دستگیر کردند.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *