اخبار ویژه
با تیگو 8 پرو e پلاس مجهز به گیربکس پیشرفته DHT برای تجربه نهایت لذت رانندگی آماده شوید!

بازگشت ۳۷۶ واحد تولیدی غیرفعال استان اصفهان به چرخه تولید

بازگشت ۳۷۶ واحد تولیدی غیرفعال استان اصفهان به چرخه تولید | برنامه ریزی برای ایجاد ۶۹ هزار شغل در سال جاری در استان اصفهان

به گزارش خبرنگار پایگاه خبری شاهین شهری ،معاون هماهنگی امور اقتصادی استانداری اصفهان گفت: در استان اصفهان بیش از ۹۰۰ واحد تولیدی راکد و غیرفعال وجود داشت که از ابتدای دولت سیزدهم ۳۷۶ واحد کوچک و بزرگ به چرخه تولید بازگشت و امسال نیز ایجاد ۶۹هزار شغل برای مردم استان در دستور کار است.

دکتر نقش

دکتر امیررضا نقش | معاون هماهنگی امور اقتصادی استانداری اصفهان در نشست هم‌اندیشی با مدیران، فعالان اقتصادی و تولیدکنندگان استان با اشاره به شعار سال گفت: برای تحقق شعار امسال باید عملیات و برنامه‌ریزی‌های خیلی زیادی انجام دهیم و اگر می‌خواهیم اتفاق مبارکی در اقتصادی کشور رخ دهد، باید به سمت مردمی‌سازی اقتصاد حرکت کنیم و رهبر انقلاب نیز بر روی آن تأکیدات فراوانی داشته‌اند.

واحد تولیدی غیرفعال

وی با بیان اینکه یکی از مولفه‌های اصلی اقتصاد مقاومتی، مردمی‌سازی اقتصاد است، افزود: متأسفانه هنوز ۸۰ درصد اقتصاد کشور ما دولتی است و اگر حمایت‌ها و تسهیلگری‌های دستگاه‌های حاکمیتی و اجرایی استان به این سو نرود که سرمایه‌ها، فعالان اقتصادی و تولیدکنندگان واقعی را مورد حمایت قرار دهیم، قطعاً اتفاق مبارکی هم در بحث رونق اقتصاد و رشد تولید رقم نخواهد خورد.

اشتغال واحد تولیدی

ارسال مطلب به دیگران :

💡 مطالب پیشنهادی

واگذاری اختیارات در حوزه گردشگری به استان‌ها موجب رونق اقتصادی خواهد شد

پیشنهاد استاندار اصفهان در سفر وزیر میراث فرهنگی به اصفهان :
واگذاری اختیارات در حوزه گردشگری به استان‌ها موجب رونق اقتصادی خواهد شد

◼ استاندار اصفهان در آیین افتتاحیه هتل چهارباغ اصفهان در سفر وزیر میراث فرهنگی به استان اصفهان، ز وی خواستار حمایت ملی و استانی از فعالان گردشگری و واگذاری اختیارات در حوزه گردشگری به استان ها جهت رشد اقتصادی این حوزه شد. ◼ استاندار اصفهان خاطرنشان کرد: همگان اصفهان را می‌شناسند و به نیکی می‌دانند که اصفهان در سه حوزه میراث‌فرهنگی، گردشگری و صنایع‌دستی در کشور برتر است. بنابراین معتقد به حمایت ملی و استانی از فعالان گردشگری هستیم و حضور وزیر میراث فرهنگی را امروز نقطه قوتی برای توسعه همه‌جانبه استان از منظر گردشگری می‌دانیم.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *