اخبار ویژه
با تیگو 8 پرو e پلاس مجهز به گیربکس پیشرفته DHT برای تجربه نهایت لذت رانندگی آماده شوید!

دستگیری قاتل فراری بعد از ۱۵ سال در شاهین شهر اصفهان

رئیس پلیس آگاهی فرماندهی انتظامی استان اصفهان گفت: کارآگاهان پلیس آگاهی شهرستان شاهین‌شهر با همکاری کارآگاهان اداره مبارزه با جرایم جنایی پلیس آگاهی استان قاتل فراری را پس از ۱۵ سال دستگیر کردند. | قاتل : با چاقو به سر مقتول زدم و متواری شدم

سرهنگ حسین ترکیان در گفتگو با خبرنگار پایگاه خبری شاهین شهری، اظهار کرد: در نخستین ساعات صبح یکی از روزهای تابستان سال ۱۳۸۷، شهروندی با مرکز فوریت‌های پلیس ۱۱۰ تماس گرفت و از وجود جسد مردی در خیابان جابر انصاری شهر اصفهان اطلاع داد که بلافاصله مأموران تجسس کلانتری و تیمی از کارشناسان اداره تشخیص هویت در محل حضور یافتند و بررسی‌های علمی و تخصصی خود را انجام دادند.

وی افزود: در ادامه با تحقیقات صورت گرفته توسط کارآگاهان اداره جرایم جنایی پلیس آگاهی مشخص شد مقتول یک مرد ۴۱ ساله است که پس از درگیری با یک جوان ۳۰ ساله دیگر بر اثر ضربه چاقو به قتل رسیده است.

دستگیری قاتل فراری بعد از 15 سال در شاهین شهر

رئیس پلیس آگاهی فرماندهی انتظامی استان اصفهان تصریح کرد: کارآگاهان پس از کسب اطلاعات لازم اقدامات خود را برای شناسایی و دستگیری قاتل فراری آغاز کردند، اما چون این فرد از استان خارج شده و مدام محل زندگی خود را تغییر می‌دهد و هیچ ردی از خود برجای نمی‌گذاشت، به همین دلیل تلاش کارآگاهان برای دستگیری وی با مشکل مواجه می‌شد.

وی ادامه داد: جست‌وجو برای دستگیری قاتل ادامه داشت تا اینکه کارآگاهان پلیس آگاهی شهرستان شاهین شهر با همکاری کارآگاهان اداره مبارزه با جرایم جنایی پلیس آگاهی استان با اشرافیت و هوشمندی بالای خود توانستند قاتل فراری را که در یک ضایعاتی مشغول به کار بود، شناسایی و این شخص پس از ۱۵ سال زندگی مخفیانه با نام‌های جعلی و چهره‌های متفاوت طی هماهنگی با مرجع قضائی در یک عملیات ضربتی دستگیر و پلیس آگاهی استان اصفهان منتقل شد.

سرهنگ ترکیان گفت: متهم در برابر مدارک و مستندات و مستدل و محکم پلیس راهی جز اعتراف نداشت و به ارتکاب قتل مرد ۴۱ ساله با انگیزه اختلاف و خصومت شخصی اعتراف کرد و گفت که شب حادثه در خیابان جابر انصاری با مقتول درگیر شدم و با چاقویی که همراه داشتم یک ضربه به سر مقتول وارد کردم و پس از اینکه او را به قتل رساندم از صحنه متواری شدم.

ارسال مطلب به دیگران :

💡 مطالب پیشنهادی

هادی ترکاشوند | استاد و پیشکسوت تکواندو شاهین شهر مقام قهرمانب مسابقات پیشکسوتان انتخابی تیم ملی جهت اعزام به مسابقات پومسه قهرمانی آسیا را کسب نمود.

کسب مقام قهرمانی توسط پیشکسوت تکواندو شاهین شهر استان اصفهان

به گزارش پایگاه خبری شینا | SHINNA از هیات تکواندو شهرستان شاهین شهر و میمه ؛ هادی ترکاشوند | استاد و پیشکسوت تکواندو شاهین شهر مقام قهرمانی مسابقات پیشکسوتان انتخابی تیم ملی جهت اعزام به مسابقات پومسه قهرمانی آسیا را کسب نمود. شایان ذکر است این مسابقات 17 فروردین ماه 1403 به میزبانی استان تهران برگزار شد و استاد هادی ترکاشوند پیشکسوت شاهین شهری و نماینده استان اصفهان، موفق به کسب مقام قهرمانی گردید.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *