اخبار ویژه
با تیگو 8 پرو e پلاس مجهز به گیربکس پیشرفته DHT برای تجربه نهایت لذت رانندگی آماده شوید!

قهرمان و پیشکسوت ملی دو و میدانی شاهین شهر به دیدار حق شتافت

بهنام موگویی قهرمان ملی و پیشکسوت دو و میدانی شاهین شهری به دیدار حق شتافت.

◾️انالله و انا الیه راجعون◾️

به گزارش پایگاه خبری شاهین شهری از اداره ورزش و جوانان شهرستان شاهین شهر و میمه ، بهنام موگویی قهرمان ملی و پیشکسوت دو و میدانی شاهین شهری به دیدار حق شتافت.

بهنام موگویی متولد ۲۰ مرداد ۱۳۴۲ شهر خرمشهر استان خوزستان اما اصالتا بختیاری و اهل ازنا بود

وی از زمان جنگ به شاهین شهر مهاجرت نموده و در مقطع کارشناسی مدیریت منابع انسانی تحصیلات داشت

موگویی ورزش را از کوچه های خاکی خوزستان و از دوران بچگی با فوتبال آغاز ولیکن با انگیزه بخشی یکی از دوستان خویش به نام سام صفری که قهرمانان دو و میدانی بود به سمت این ورزش متمایل گردید.

بهنام موگویی قهرمان ملی و پیشکسوت ورزش دو و میدانی شاهین شهر

موگوی در سال ۹۷ در ماده ۴۰۰ و ۸۰۰ متر مسابقات کشوری برگزار شده در تهران مدال طلا و در سال ۹۸ نیز در مسابقات کشوری که در استان البرز برگزار شد توانست در ماده ۱۰۰ و ۴۰۰ متر مقام قهرمانی را به دست آورد.

بهنام موگویی قهرمان ملی و پیشکسوت ورزش دو و میدانی شاهین شهر

وی همچنین در مسابقات قهرمانی آسیا که در مالزی برگزار گردید و بعد از آن در مسابقات کانادا ۲۰۲۰ شرکت نمود .

بهنام موگویی قهرمان ملی و پیشکسوت ورزش دو و میدانی شاهین شهر

وی با روحیه اخلاق مداری و ورزشکاری خود حدود ۴۰ نفر را به این رشته دعوت نموده که توانسته‌اند در رشته دو و میدانی موفق باشند.

وی ۲ فرزند دارد که هر دو در رشته بدنسازی فعالیت دارند و همسر وی نیز بواسطه روحیه ورزشکاری این خانواده به سمت ورزش بسیار علاقمند شده و ورزش را از پیاده روی آغاز کرده است.

 

پایگاه خبری شهرستان درگذشت این ورزشکار و افتخار آفرین شاهین شهری را خدمت تمامی شهروندان ، خصوصاً خانواده آن شادروان و جامعه ورزشی شاهین شهر تسلیت عرض می نماید.

روحش شاد و یادش گرامی

بهنام موگویی قهرمان ملی و پیشکسوت ورزش دو و میدانی شاهین شهر

همچنین سرپرست و پرسنل اداره ورزش و جوانان شهرستان شاهین شهر و میمه نیز در پی درگذشت استاد بهنام موگوئی قهرمان وپیشکسوت دو و میدانی پیامی را منتشر کردند که در ذیل به نظر شما خواهد رسید:

بسم الله الرحمن الرحیم
کلُّ مَنْ عَلیها فَان وَ یبقَی وَجْهُ رَبَّک ذوالجلالِ والاکرامِ

جامعه ورزش استان اصفهان وشهرستان شاهین شهر و میمه در سوگ فقدان یکی از قهرمانان وپیشکسوتان ارزشمند و خوشنام خود نشست که سال ها در کسوت قهرمان و مربی منشا خدماتی ماندگار بود و به عنوان گنجینه‌ای برای رشته پرطرفدار دوومیدانی شناخته می‌شد.

بدینوسیله این ضایعه اندوهناک را حضور جامعه ورزش و جوانان استان و شهرستان و خانواده ایشان تسلیت عرض نموده و برای آن فقید سعید، رحمت و غفران الهی را آرزومندیم.

ارسال مطلب به دیگران :

💡 مطالب پیشنهادی

هادی ترکاشوند | استاد و پیشکسوت تکواندو شاهین شهر مقام قهرمانب مسابقات پیشکسوتان انتخابی تیم ملی جهت اعزام به مسابقات پومسه قهرمانی آسیا را کسب نمود.

کسب مقام قهرمانی توسط پیشکسوت تکواندو شاهین شهر استان اصفهان

به گزارش پایگاه خبری شینا | SHINNA از هیات تکواندو شهرستان شاهین شهر و میمه ؛ هادی ترکاشوند | استاد و پیشکسوت تکواندو شاهین شهر مقام قهرمانی مسابقات پیشکسوتان انتخابی تیم ملی جهت اعزام به مسابقات پومسه قهرمانی آسیا را کسب نمود. شایان ذکر است این مسابقات 17 فروردین ماه 1403 به میزبانی استان تهران برگزار شد و استاد هادی ترکاشوند پیشکسوت شاهین شهری و نماینده استان اصفهان، موفق به کسب مقام قهرمانی گردید.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *