اخبار ویژه
با تیگو 8 پرو e پلاس مجهز به گیربکس پیشرفته DHT برای تجربه نهایت لذت رانندگی آماده شوید!

اطلاعیه : فراخوان رویداد اشتغال امید آینده جهت اشتغال بانوان

دفتر امور بانوان و خانواده استانداری اصفهان به منظور گسترش اشتغال پذیری بانوان استان، رویداد اشتغال، امید، آینده را برگزار می‌کند.


بانوان استان برای دست‌یابی به کشف شغلِ مناسب و راه‌اندازی کسب و کار می‌توانند تا پایان خردادماه در این رویداد ثبت نام کنند.

در این رویداد علاوه بر کارگاه حضوری مهارت‌های شغل‌گزینی در شهرستان‌ها، از طریق سامانه ملی کارآفرینیِ کارکشف فرصت بررسی مشاغل ۵۰۰۰ گانه برای افراد فراهم خواهد بود.

استفاده از ابزارهای سبدسازی، کارسنجی، کاربینی و دریافت مشاوره برای راه‌اندازی شغل از جمله امکانات در اختیار افراد خواهد بود.

اولویت ثبت‌نام در این رویداد با زنان سرپرست خانوار، زنان دارای فرزند بیشتر، زنان دارای تحصیلات بیشتر و زنان زیر ۴۰ سال است.

علاقه مندان  جهت ثبت نام و کسب اطلاعات بیشتر به نشانی karpoyeh.ir مراجعه نمایند

رویداد اشتغال امید آینده کارآفرینی بانوان استانداری اصفهان

ارسال مطلب به دیگران :

💡 مطالب پیشنهادی

جلسه هماهنگی امور بانکهای شهرستان شاهین شهر و میمه روز پنج شنبه مورخ 1402/02/21

بانک های شهرستان شاهین شهر به ارائه تسهیلات تکلیفی در سال ۱۴۰۲ ملزم شدند

جلسه هماهنگی امور بانکهای شهرستان با حضور رؤسای بانک های مرکزی و شعب سرپرستی مستقر در شهرستان شاهین شهر و میمه به ریاست محسن باقری معاون برنامه ریزی و امور عمرانی فرمانداری برگزار شد. در این جلسه گزارش عملکرد بانکها در سال 1401 در زمینه تسهیلات تکلیفی ، اشتغال ، تبصره 16 مسکن ، ودیعه مسکن و سازمانهای حمایتی بررسی گردید. در این جلسه مقرر گردید بانکهای عامل تمهیدات لازم جهت ارائه تسهیلات تکلیفی در سال 1402 را در دستور کار قرار دهند.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *