اخبار ویژه
با تیگو 8 پرو e پلاس مجهز به گیربکس پیشرفته DHT برای تجربه نهایت لذت رانندگی آماده شوید!

ملی پوش شاهین شهری عازم مسابقات قهرمانی اسنوکر آسیا

◽️آرمان دیناروند ملی‌پوش شاهین شهری استان اصفهان گفت: از دید مسئولین فدراسیون بولینگ و بیلیارد ایران، هیات استان اصفهان یکی از هیات‌های شاخص کشور است.

◽️به گزارش پایگاه خبری شاهین شهری از اداره کل ورزش و جوانان استان اصفهان، آرمان دیناروند ملی‌پوش استان اصفهان در رشته بیلیارد در حال حاضر در تهران به سر می برد و در مسابقات اسنوکر قهرمانی آسیا حضور خواهد داشت.

بیلیاردباز شاهین شهری در رشته اسنوکر

◽️ وی پیرامون شرایط روحی خود برای حضور در این مسابقات گفت: خوشبختانه همه بچه‌های تیم ملی از شرایط روحی به سر می‌برند، امیدوارم بهترین نتایج برای تیم ملی ایران رقم بخورد.

◽️دیناروندی ادامه داد: هیات بولینگ و بیلیارد استان اصفهان دو سالی است که بسیار ورزشکاران خود را در رشته‌های زیر مجموعه حمایت کرده که جا دارد از آقای صمدانی رئیس هیات و دیگر مسئولین این هیات تشکر و قدردانی کنم.

◽️آرمان دیناروند با اشاره به مسابقات اسنوکر آزاد مردان کشور در اصفهان (دهه سوم اردیبهشت ماه ۱۴۰۲) خاطر نشان کرد: میزبانی اصفهان در سطح رقابت های بین المللی برگزار شد و سطح این مسابقات با حضور بازیکنان قدرتمند ایران بسیار بالا بود که خوشبختانه بنده به مقام سوم نائل شدم.

◽️ملی‌پوش اسنوکر استان اصفهان تصریح کرد: قبول میزبانی مسابقات ملی و بین‌المللی باعث رشد و توسعه رشته‌های زیر مجموعه بولینگ و بیلیارد می‌شود که هیات استان اصفهان چند میزبانی کشوری را در سال گذشته و امسال برعهده داشت.

◽️وی در پایان تاکید کرد: خوشبختانه هیات بولینگ و بیلیارد استان اصفهان با حضور امیرحسین صمدانی و تیم کاری وی؛ به ثبات بسیار خوبی رسیده و از دید مسئولین فدراسیون یکی از هیات‌های شاخص کشور است.

ارسال مطلب به دیگران :

💡 مطالب پیشنهادی

هادی ترکاشوند | استاد و پیشکسوت تکواندو شاهین شهر مقام قهرمانب مسابقات پیشکسوتان انتخابی تیم ملی جهت اعزام به مسابقات پومسه قهرمانی آسیا را کسب نمود.

کسب مقام قهرمانی توسط پیشکسوت تکواندو شاهین شهر استان اصفهان

به گزارش پایگاه خبری شینا | SHINNA از هیات تکواندو شهرستان شاهین شهر و میمه ؛ هادی ترکاشوند | استاد و پیشکسوت تکواندو شاهین شهر مقام قهرمانی مسابقات پیشکسوتان انتخابی تیم ملی جهت اعزام به مسابقات پومسه قهرمانی آسیا را کسب نمود. شایان ذکر است این مسابقات 17 فروردین ماه 1403 به میزبانی استان تهران برگزار شد و استاد هادی ترکاشوند پیشکسوت شاهین شهری و نماینده استان اصفهان، موفق به کسب مقام قهرمانی گردید.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *