اخبار ویژه
با تیگو 8 پرو e پلاس مجهز به گیربکس پیشرفته DHT برای تجربه نهایت لذت رانندگی آماده شوید!

اصفهان میزبان کمپ تمرینی فدراسیون جهانی تنیس روی میز

🟦رئیس هیئت تنیس روی میز استان اصفهان گفت: کمپ تمرینی فدراسیون جهانی تنیس روی میز با هدف توسعه آموزش در اصفهان برگزار می شود.

🟧 رئیس هیئت تنیس روی میز استان اصفهان با بیان اینکه  این طرح با عنوان طرح فدراسیون جهانی در کشور‌های مختلف و با هدف توسعه آموزش بازیکنان و مربیان کشور‌ها انجام می‌شود، گفت: فدراسیون تنیس روی میز با اعتماد و اعتقاد به استان اصفهان به عنوان یکی از بازوان اصلی خود دو طرح بین الملی کمپ تمرینی را به این استان واگذار کرد تا مسابقات آن برگزار و مدیریت شود.

کمپ تمرینی فدراسیون جهانی تنیس روی میز در اصفهان

🟧 مهدی تکابی افزود:در بخش اول اردو که نهم تیرماه برگزار خواهد شد بازیکنان تیم ملی قطر، منتخبان نوجوان و جوانان اصفهان و شش نفر از بازیکنان منتخب رده‌های پایه کشور که مجموعاً ۲۲ بازیکن هستند در اردو و زیر نظر چهار مربی قطری، مدرس فدراسیون جهانی، محسن شیشه گرها، یوسف شریفی مربی تیم ملی نونهالان و حشمت شریفی به عنوان سرپرست بازیکنان ایرانی شرکت می‌کنند. از بین مربیان اصفهانی نیز محمد طائبی‌پور و محمد گودرزی حضور دارند. دبیر هیئت تنیس استان نیز سرپرستی کل اردو را بر عهده دارد.

🟧 او ادامه داد: در بخش دوم اردو نیز پس از گذشت ۹ روز ابتدایی، اردوی ایران و قطر را با حضور همین افراد برگزار خواهیم کرد که مربیگری آن بر عهده محسن شیشه گر‌ها مربی تیم ملی است.

🟧 تکابی در تشریح برنامه‌های پیش روی هیئت تنیس هم گفت: امیدواریم این اردو در ارتقا سطح فنی بازیکنان ایران و اصفهان تاثیر داشته باشد و نصف جهان میزبان خوبی برای مسابقات ملی باشد. این دو رویداد بین المللی امسال برگزار می‌شود و علاوه بر آن ماهانه مسابقات هیئت به صورت روتین برگزار خواهد شد.

🟧 او ادامه داد: ما یک کمپ تمرینی را تحت عنوان کمپ تمرینی نصف جهان تاسیس کرده‌ایم که هر ماه برترین‌های اصفهان با مربیان نخبه ایران و استان کار خواهند کرد. همچنین رقابت‌های لیگ برتر باشگاه‌های آقایان، نوجوانان و جوانان اصفهان را پیش رو خواهیم داشت که نشان دهنده تقویم شلوغ هیئت تنیس روی میز است.

🟧 کمپ تمرینی بین المللی فدراسیون جهانی تنیس روی میز با شرکت بازیکنان پایه استان اصفهان و تیم‌های ملی قطر در رده‌های نوجوانان، جوانان و بزرگسالان از نهم تیر ماه به مدت ۲۰ روز و با میزبانی استان اصفهان برگزار خواهد شد.

ارسال مطلب به دیگران :

💡 مطالب پیشنهادی

بازدید وزیر میراث فرهنگی از مجموعه تاریخی کارخانه « ریسباف » اصفهان

بازدید وزیر میراث فرهنگی از مجموعه تاریخی کارخانه « ریسباف » اصفهان

مجموعه تاریخی کارخانه ریسباف اصفهان به عنوان «میراث صنعتی» تحت حمایت قرار می‌گیرد.

◼ به گزارش پایگاه خبری شاهین شهری ،  «عزت‌الله ضرغامی» وزیر میراث‌ فرهنگی، گردشگری و صنایع‌ دستی و هیات همراه که امروز برای افتتاح دو طرح گردشگری در شهر اصفهان و شاهین شهر به استان اصفهان سفر کرده است، به همراه برخی مسوولان استانی از جمله مهران زینلیان معاون امور عمرانی استانداری و مهدی طغیانی نماینده مردم اصفهان در مجلس شورای اسلامی از مجموعه تاریخی کارخانه ریسباف بازدید کرد. ◼ وزیر میراث‌ فرهنگی در بازدید از مجموعه تاریخی کارخانه ریسباف اصفهان با بیش از ۹۰ سال قدمت، ۷۴ هزار مترمربع وسعت و بیش از ۴۸ هزار مترمربع بنای تاریخی با توجه به شرایط تخریب تدریجی آن ، برای تعیین تکلیف ریسباف قول همکاری لازم و مساعدت داد.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *