اخبار ویژه
با تیگو 8 پرو e پلاس مجهز به گیربکس پیشرفته DHT برای تجربه نهایت لذت رانندگی آماده شوید!

تجلیل شهردار و شورای شهر از مدیریت و پرسنل آبفای منطقه شاهین شهر

شهردار و رییس شورای اسلامی شاهین شهر از زحمات مدیر و پرسنل آبفای منطقه شاهین شهر در خصوص پروژه اصلاح شبکه فاضلاب خط بلوار آیت الله طالقانی این شهر تقدیر و تشکر کردند.

به گزارش پایگاه خبری شاهین شهری عمویی | ریاست و سایر اعضای شورای اسلامی به همراه ابریشمی راد | شهردار شاهین شهر طی دیداری در محل سالن جلسات شورای شهر با شاهرخ شریفی | ریاست سازمان آبفای منطقه شاهین شهر از وی و پرسنل زحمتکش این سازمان تقدیر و تجلیل کردند.

از مهمترین دلایل تجلیل از آبفای منطقه مدیریت، مشارکت و اهتمام ویژه این سازمان در خصوص پروژه اصلاح شبکه فاضلاب خط بلوار آیت الله طالقانی شاهین شهر بود.

سعید ابریشمی راد | شهردار شاهین شهر در این جلسه عنوان کرد: به عنوان یک دستگاه خدماتی، آبفا ارتباط تنگاتنگی با شهرداری دارد و همیشه همکاری خوبی میان این دو دستگاه بوده است.

بهرام عمویی | رئیس شورای اسلامی شاهین شهر نیز در این مراسم گفت: با وجود مشکلات موجود، همچنان می‌شود کارهای بزرگی انجام داد و بنده به نمایندگی از طرف شورا و مردم از پشتکار مدیر و پرسنل آبفای شاهین شهر تشکر میکنم و امیدوارم الگوی مناسبی برای سایرین باشند.

ارسال مطلب به دیگران :

💡 مطالب پیشنهادی

اطلاعیه آبفا در خصوص ریزش شبکه اصلی فاضلاب خیابان طالقانی | 25 آبان 1402

اطلاعیه آبفا در خصوص ریزش شبکه اصلی فاضلاب خیابان طالقانی | ۲۵ آبان ۱۴۰۲

به گزارش پایگاه خبری شاهین شهری در پی ریزش مجدد شبکه فاضلاب بلوار طالقانی در مسیر عبوری وسایل نقلیه روز گذشته 24 آبان ماه 1402،  شرکت آب و فاضلاب منطقه شاهین شهر امروز 25 آبان ماه 1402 ، اطلاعیه‌ای به شرح زیر منتشر نمود : بسمه تعالی با توجه به ریزش شبکه اصلی فاضلاب خیابان طالقانی از عصر چهارشنبه ۲۴ آبانماه .....

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *