اخبار ویژه
با تیگو 8 پرو e پلاس مجهز به گیربکس پیشرفته DHT برای تجربه نهایت لذت رانندگی آماده شوید!

دستگیری اوباش بوستان انقلاب در عملیات ضربتی پلیس شاهین شهر

مزاحمان نوامیس که در بوستان انقلاب شاهین شهر به امران به معروف با سلاح سرد حمله و مجروح کرده و متواری شده بودند ، در عملیات ضربتی پلیس شاهین شهر دستگیر شدتد.

سرهنگ بهزاد ثابت راسخ فرمانده انتظامی شهرستان شاهین شهر و میمه با اعلام این خبر به پایگاه خبری شاهین شهری اظهار داشت: چند روز قبل در بوستان انقلاب شاهین شهر پدر و پسری در مواجهه با ایجاد مزاحمت چند جوان اوباش برای یکی از نوامیس اقدام به تذکر لسانی و عمل به فریضه امر به معروف و نهی از منکر می‌کنند که در پی آن ۲ نفر از آنها به طرزی ناجوانمردانه با سلاح سرد به این دو آمر به معروف حمله ور و آن دو را به شدت مجروح و از محل متواری می‌شوند.

وی افزود: بلافاصله با دریافت این خبر تیمی متشکل از مأموران زبده پلیس امنیت عمومی شهرستان مأمور شناسایی و دستگیری ضاربان و عاملان این اقدام ناجوانمردانه شدند.

فرمانده انتظامی شهرستان شاهین شهر و میمه تصریح کرد:در نهایت با تلاش شبانه روزی و اشراف اطلاعاتی پلیس هر دو ضارب اصلی شناسایی و صبح امروز در عملیاتی ضربتی دستگیر شدند.

سرهنگ ثابت راسخ با اشاره به کشف تعدادی سلاح سرد و اقلام ممنوعه دیگر از متهمان و تحویل آنها به مرجع قضائی، تاکید کرد: امنیت و آرامش جامعه خط قرمز پلیس بوده و کسانی که بخواهند خدشه‌ای به امنیت و آرامش شهروندان وارد کنند به شدت و برابر قانون با آنها برخورد خواهد شد.

دستگیری اوباش پارک انقلاب ( بانک استان ) شاهین شهر

ارسال مطلب به دیگران :

💡 مطالب پیشنهادی

بوسعیدی دادستان شاهین شهر

روایت آقای دادستان:
بکارگیری اراذل و اوباش توسط شهرداری شاهین شهر

دادستان شاهین شهر گفت: شهرداری در سال‎های اخیر از برخی افرادی که همواره چاقو و زنجیر با خود حمل می‎کنند و برخورد آنها مورد انتقاد عموم مردم بود برای رفع سد معبر استفاده می‎کردند که مورد تایید بنده نبود و اجازه استفاده از افراد از جنس اراذل برای رفع سد معبر را ندادم.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *