اخبار ویژه
با تیگو 8 پرو e پلاس مجهز به گیربکس پیشرفته DHT برای تجربه نهایت لذت رانندگی آماده شوید!

سارقی که با لباس سربازی سرقت می کرد، دستگیر شد + فیلم

فرمانده انتظامی شهرستان شاهین شهر و میمه خبر داد :

سارقی که با لباس سربازی اقدام به سرقت از مشاعات مجتمع های مسکونی شاهین شهر می‌نمود دستگیر شد

سرهنگ بهزاد ثابت راسخ فرمانده انتظامی شهرستان شاهین شهر و میمه با اعلام این خبر اظهار داشت: در پی انتشار فیلمی در فضای مجازی از سرقت نافرجام مشاعات یک مجتمع مسکونی در شاهین شهر توسط فردی با لباس سربازی، بررسی موضوع در دستور کار پلیس شهرستان قرار گرفت.

وی افزود: در این رابطه با تلاش ماموران کلانتری ۱۲ شاهین شهر متهم شناسایی و طی عملیاتی ضربتی در مخفیگاهش در یکی از محلات شاهین شهر دستگیر شد.

سارقی که در پشش لباس سربازی سرقت می کرد دستگیر شد

فرمانده انتظامی شهرستان شاهین شهر و میمه خاطر نشان کرد: متهم دستگیر شده فردی معتاد و از سارقان سابقه دار شهرستان می‌باشد و دو سال قبل نیز به جرم چند فقره سرقت دوچرخه و موتور کولر از مجتمع های مسکونی، دستگیر شده بود و مجددا این بار برای گمراه نمودن شهروندان در پوشش سرباز اعمال مجرمانه خود را سر گرفته بود که خوشبختانه دستگیر و از رسیدن به اهداف خود ناکام ماند.

 

فیلم اعترافات سارقی که در پوشش لباس سربازی سرقت می کرد:

ارسال مطلب به دیگران :

💡 مطالب پیشنهادی

با هوشیاری و تماس به هنگام شهروند شاهین شهری ؛سارق کولرگازی یک مغازه در شاهین شهر حین سرقت توسط ماموران نیروی انتظامی شهرستان شاهین شهر و میمه دستگیر شد.

ناکامی سارق کولر گازی با هوشیاری شهروند مسئول شاهین شهری

با هوشیاری و تماس به هنگام شهروند شاهین شهری با کلانتری 11 شاهین شهر مبنی بر حضور فردی ناشناس در بالای پشت بام یک مغازه ؛ سارق سابقه دار ، حین سرقت کمپرسور کولرگازی در عملیات ضربتی ماموران نیروی انتظامی شهرستان شاهین شهر و میمه دستگیر شد.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *