اخبار ویژه
با تیگو 8 پرو e پلاس مجهز به گیربکس پیشرفته DHT برای تجربه نهایت لذت رانندگی آماده شوید!

کادر آموزشی مدارس از فضای مجازی برای آموزش بهره بگیرند

رئیس آموزش و پرورش شاهین شهر گفت: مدیران مدارس و کادر آموزشی و همچنین معلمان جهت ارتباط و آموزش از فضای مجازی بهره بگیرند.

به گزارش خبرگزاری برنا در اصفهان، محمد اسماعیل زاده، ضمن بررسی راهکارها و شیوه های آموزش مجازی، در زمینه جبران عقب ماندن از تحصیل دانش آموزان اظهار داشت: مجموعه آموزش و پرورش شاهین شهر تمام تلاش خود را در جهت جبران عقب مان از تحصیل دانش آموزان بکار خواهد گرفت تادانش آموزان و اولیای محترم در این ایام تعطیلی ناخواسته، دغدغه آموزشی و پرورشی نداشته باشند.
وی با تاکید بر لزوم رعایت مسایل بهداشتی فردی و اجتماعی دانش آموزان و اولیا در راستای مقابله با ویروس کرونا، از تشکیل کمیته های پنج گانه ستاد پیشگیری کوید ۱۹ این مدیریت خبر داد و گفت: کمیته سلامت و بهداشت محیط، کمیته نظارت و بازرسی، کمیته ی آموزش مجازی و همچنین کمیته های اطلاع رسانی و آموزش پیشگیری از کرونا ویروس از همان ابتدای شیوع بیماری در کشور بصورت تخصصی و مستمر مشغول فعالیت هستند.
مدیر آموزش و پرورش شاهین شهر افزود: تاکید لازم به مدیران مدارس و کادر آموزشی و همچنین معلمان جهت ارتباط و آموزش از راه دور و استفاده از فضای مجازی به عمل آمده است.
اسماعیل زاده در پایان از اولیای محترمی که مباحث آموزشی و اطلاع رسانی را از منابع موثق پیگیری می کنند، تقدیر و تشکر نمود.

ارسال مطلب به دیگران :

💡 مطالب پیشنهادی

بازدید استاندار اصفهان از نیروگاه شهید محمد منتظری | شاهین شهر

استاندار اصفهان در بازدید از نیروگاه شهید منتظری :
برخی مرزهای آلودگی هوای استان اصفهان شکسته شده است | تأسیس نیروگاه‌های خورشیدی با جدیت در استان اصفهان دنبال می‌شود

به گزارش پایگاه خبری شاهین شهری ، دکتر "سیدرضا مرتضوی" استاندار اصفهان، امروز سه شنبه 23 آبان‌ماه ، در حاشیه بازدید از نیروگاه شهید محمد منتظری که با حضور معاونین هماهنگی امور عمرانی و اقتصادی، مدیرکل محیط زیست و جمعی از مدیران استان و "سید محمدرضا کاظمی طبا" فرماندار شهرستان شاهین شهر و میمه صورت گرفت، دلیل حضور خود را در این مجموعه مباحث آلودگی هوای استان مطرح کرد و گفت: امیدواریم بتوانیم پلمبی که روی مشعل‌های مازوت سوز نیروگاه زده شده را تا پایان حفظ کنیم. استاندار اصفهان : برخی مرزهای آلودگی هوا در اصفهان شکسته شده است | هر دو رویکرد، بهبود فرآیند نیروگاه و جابه‌جایی مکانی نیروگاه بایستی در دستور کار قرار بگیرد | تعطیلی تأسیس نیروگاه در دو دولت گذشته خسارات زیادی بدنبال داشته است| باید تلاش کنیم این وضعیت خاص استان اصفهان را به درستی در سطح ملی تبیین کنیم. | تأسیس نیروگاه‌های خورشیدی با جدیت در استان دنبال می‌شود.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *