اخبار ویژه
با تیگو 8 پرو e پلاس مجهز به گیربکس پیشرفته DHT برای تجربه نهایت لذت رانندگی آماده شوید!

اتوبوس گردشگری در شاهین شهر به راه افتاد

مسؤول کمیته فرهنگ شهروندی سازمان از آغاز به کار اتوبوس گردشگری در شاهین شهر با هدف ترویج آموزش شهروندی، ایجاد نشاط اجتماعی و گرامیداشت مناسبت های ملی و مذهبی در شهر، خبر داد.

به گزارش خبرنگار پایگاه خبری شاهین شهری از شهرداری شاهین شهر ، مراسم آغاز به کار اتوبوس گردشگری که با حضور سعید ابریشمی راد شهردار، علی صالحی رئیس شورای اسلامی شهرستان، برخی اعضای شورای اسلامی شاهین شهر و جمعی از مدیران شهرداری شاهین شهر ، همزمان با عید سعید غدیر خم برگزار شد.

بهناز رضازاده در حاشیه این مراسم اظهار کرد: این اتوبوس با هدف ترویج آموزش شهروندی، ایجاد نشاط اجتماعی و گرامیداشت مناسبت های ملی و مذهبی در شهر توسط شهرداری شاهین شهر در اختیار شهروندان فرهیخته شهر دانش و خلاقیت قرار گرفته است.

راه اندازی اتوبوس گردشگری در شاهین شهر

وی با بیان اینکه اثر بخشی مفاهیم فرهنگی خصوصا در حوزه شهروندی در سنین پایین تر بازخورد بهتری دارد، افزود: گروه هدف مخاطبان این اتوبوس خردسالان و کودکان بوده که با برگزاری برنامه های شاد و مفرح کودکانه، اجرای گروه های هنری و گردش در بوستان ها، بلوارهای اصلی و پارک های شهر مفاهیم فرهنگی را ترویج و آموزش می دهد.

شایان ذکر است که اتوبوس گردشگری با تأکید سعید ابریشمی راد شهردار شاهین شهر و به منظور ترویج فرهنگ گردشگری و نیز ایجاد فضایی شاد و مفرح برای مهمانان و شهروندان ارجمند راه اندازی گردید.

ارسال مطلب به دیگران :

💡 مطالب پیشنهادی

هادی ترکاشوند | استاد و پیشکسوت تکواندو شاهین شهر مقام قهرمانب مسابقات پیشکسوتان انتخابی تیم ملی جهت اعزام به مسابقات پومسه قهرمانی آسیا را کسب نمود.

کسب مقام قهرمانی توسط پیشکسوت تکواندو شاهین شهر استان اصفهان

به گزارش پایگاه خبری شینا | SHINNA از هیات تکواندو شهرستان شاهین شهر و میمه ؛ هادی ترکاشوند | استاد و پیشکسوت تکواندو شاهین شهر مقام قهرمانی مسابقات پیشکسوتان انتخابی تیم ملی جهت اعزام به مسابقات پومسه قهرمانی آسیا را کسب نمود. شایان ذکر است این مسابقات 17 فروردین ماه 1403 به میزبانی استان تهران برگزار شد و استاد هادی ترکاشوند پیشکسوت شاهین شهری و نماینده استان اصفهان، موفق به کسب مقام قهرمانی گردید.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *