اخبار ویژه
با تیگو 8 پرو e پلاس مجهز به گیربکس پیشرفته DHT برای تجربه نهایت لذت رانندگی آماده شوید!

اجرای تئاتر خیابانی حجاب همزمان با سراسر کشور در شاهین شهر

تئاتر خیابانی حجاب و عفاف با اجرای گروه نمایشی کهکشان همزمان با هفته عفاف و حجاب در بوستان های شاهین شهر اجرا گردید.

به گزارش پایگاه خبری شاهین شهری از اداره فرهنگ و ارشاد اسلامی شهرستان شاهین شهر و میمه تئاتر خیابانی حجاب و عفاف با اجرای گروه نمایشی کهکشان همزمان با هفته عفاف و حجاب در بوستان های شاهین شهر به اجرا در آمد.

رئیس اداره فرهنگ و ارشاد اسلامی شهرستان با بیان تاثیر هنر تئاتر در تبیین ارزشهای اجتماعی ، به موضوع عفاف و حجاب پرداخت و گفت : حفظ فرهنگ عفاف و حجاب ، به عنوان یک موضوع راهبردی با استفاده از ظرفیت هنرهای نمایشی باید مورد توجه قرار گیرد.

فرامرز رادمنش در ادامه افزود : اجرای چندین تئاتر خیابانی با هنرنمایی گروه نمایشی کهکشان به سرپرستی خانم کهکش پور با محوریت حجاب و عفاف در بوستان های شاهین شهر به اجرا درآمد .

 پریسا کهکش پور سرپرست گروه نمایشی کهکشان در این باب گفت : تئاتر خیابانی حجاب و عفاف از ۱۸ تیر ماه بعد از ظهر ها در بوستان های شاهین شهر شامل بوستان فردوسی ، بوستان حافظ ، بوستان بلوار امام علی (ع) ، بوستان محله گلدیس شاهین شهر به اجرا درآمد و مورد توجه و استقبال مردم قرار گرفت .

وی با بیان برخی از جزئیات نمایش داستانی حجاب و عفاف افزود : داستان این نمایش در واقع اعتراض یک زوج جوان به موضوع عفاف و حجاب در کشور است که در نهایت تصمیم به مهاجرت می گیرند و پس از سکونت در کشور اروپایی (اسپانیا) و مواجه شدن با قوانین آن کشور که با معیارهای این زوج مطابقت نداشت ، تصمیم به بازگشت به ایران می گیرند و عفاف و حجاب اسلامی را تایید کرده و به آن عمل می کنند .

شایان ذکر است نمایش عفاف و حجاب در روز ۲۱ تیر ماه ، به صورت همزمان در سراسر کشور با موضوعات نمایشی متنوع به اجرا درآمد.

اجرای نمایش و تئاتر حجاب و عفاف در شاهین شهر

ارسال مطلب به دیگران :

💡 مطالب پیشنهادی

با امضای تفاهم نامهای میان شهرداری  شاهین شهر و اداره کل هنرهای نمایشی وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی مقدمات برگزاری چهاردهمین دوره جشنواره بین المللی صاحبدلان در شاهین شهر کلید خورد

مقدمات برگزاری جشنواره تئاتر «صاحبدلان» در شاهین شهر انجام شد

◼ به گزارش پایگاه خبری شاهین شهر | SHINNA با تائید کاظم نظری | مدیر کل هنرهای نمایشی وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی از کیفیت سالن های اجرا در شاهین شهر و عقد تفاهم نامه ای میان وی و سعید ابریشمی راد | شهردار شهر شاهین شهر به نمایندگی از شاهین شهر، مقدمات برگزاری چهاردهمین جشنواره بین المللی تئاتر صاحبدلان در شاهین شهر انجام شد. ◼ جشنواره بین‌المللی صاحبدلان یک جشنواره هنری مذهبی با محوریت مضامینی همچون  تعزیه خوانی ، منقبت خوانی یا علی خوانی است .

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *