اخبار ویژه
سامانه وثیقه گذاری ( توثیق ) الکترونیکی بانک صادرات ایران

اجرای تئاتر خیابانی حجاب همزمان با سراسر کشور در شاهین شهر

تئاتر خیابانی حجاب و عفاف با اجرای گروه نمایشی کهکشان همزمان با هفته عفاف و حجاب در بوستان های شاهین شهر اجرا گردید.

به گزارش پایگاه خبری شاهین شهری از اداره فرهنگ و ارشاد اسلامی شهرستان شاهین شهر و میمه تئاتر خیابانی حجاب و عفاف با اجرای گروه نمایشی کهکشان همزمان با هفته عفاف و حجاب در بوستان های شاهین شهر به اجرا در آمد.

رئیس اداره فرهنگ و ارشاد اسلامی شهرستان با بیان تاثیر هنر تئاتر در تبیین ارزشهای اجتماعی ، به موضوع عفاف و حجاب پرداخت و گفت : حفظ فرهنگ عفاف و حجاب ، به عنوان یک موضوع راهبردی با استفاده از ظرفیت هنرهای نمایشی باید مورد توجه قرار گیرد.

فرامرز رادمنش در ادامه افزود : اجرای چندین تئاتر خیابانی با هنرنمایی گروه نمایشی کهکشان به سرپرستی خانم کهکش پور با محوریت حجاب و عفاف در بوستان های شاهین شهر به اجرا درآمد .

 پریسا کهکش پور سرپرست گروه نمایشی کهکشان در این باب گفت : تئاتر خیابانی حجاب و عفاف از ۱۸ تیر ماه بعد از ظهر ها در بوستان های شاهین شهر شامل بوستان فردوسی ، بوستان حافظ ، بوستان بلوار امام علی (ع) ، بوستان محله گلدیس شاهین شهر به اجرا درآمد و مورد توجه و استقبال مردم قرار گرفت .

وی با بیان برخی از جزئیات نمایش داستانی حجاب و عفاف افزود : داستان این نمایش در واقع اعتراض یک زوج جوان به موضوع عفاف و حجاب در کشور است که در نهایت تصمیم به مهاجرت می گیرند و پس از سکونت در کشور اروپایی (اسپانیا) و مواجه شدن با قوانین آن کشور که با معیارهای این زوج مطابقت نداشت ، تصمیم به بازگشت به ایران می گیرند و عفاف و حجاب اسلامی را تایید کرده و به آن عمل می کنند .

شایان ذکر است نمایش عفاف و حجاب در روز ۲۱ تیر ماه ، به صورت همزمان در سراسر کشور با موضوعات نمایشی متنوع به اجرا درآمد.

اجرای نمایش و تئاتر حجاب و عفاف در شاهین شهر

ارسال مطلب به دیگران :

💡 مطالب پیشنهادی

اولین یادواره ملی شهدای رسانه کشور و گرامیداشت شهدای خبرنگار غزه در تالار شیخ بهایی شاهین شهر برگزار گردید.

اولین همایش یادواره ملی شهدای رسانه کشور و گرامیداشت شهدای خبرنگار غزه در شاهین شهر برگزار شد

اولین یادواره ملی شهدای رسانه کشور و گرامیداشت شهدای خبرنگار غزه در تالار شیخ بهایی شاهین شهر برگزار گردید. این همایش با هدف تکریم مقام شامخ ۳۳۳ خبرنگار و فعال رسانه‌ای کشور در دوران دفاع مقدس و 150 خبرنگار شهید در غزه به میزبانی شاهین شهر از استان اصفهان، بصورت کشوری برگزار گردید. سخنرانی سردار غلامرضا سلیمانی - رئیس سازمان بسیج مستضعفین کشور، نمایش های ترکیبی از بدو پیروزی انقلاب اسلامی ، سالهای دفاع مقدس، مدافعان حرم، شهادت زنان و کودکان مظلوم در جنگ اسرائیل علیه فلسطین و در غزه و همچنین شهادت آیت‌الله رئیسی و در راستای اعتلای پیام شهادت آن‌ها و مشارکت در انتخابات ، از برنامه های اجرایی این همایش بودند. در پایان همایش نیز از خانواده های محترم  برخی از شهدای رسانه و همچنین برخی خبرنگاران دوران دفاع مقدس با اهدا لوح و تابلو فرش نفیس تکریم به عمل آمد.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *