اخبار ویژه
با تیگو 8 پرو e پلاس مجهز به گیربکس پیشرفته DHT برای تجربه نهایت لذت رانندگی آماده شوید!

۱۲ موتورسیکلت متخلف در پارک های شاهین شهر توقیف شدند

فرمانده انتظامی شهرستان شاهین شهر و میمه از توقیف ۱۲ دستگاه موتورسیکلت متخلف در پارک های شاهین شهر در راستای اجرای طرح ارتقا امنیت اجتماعی خبر داد.

به گزارش پایگاه خبری شاهین شهری ، سرهنگ بهزاد ثابت راسخ با اعلام خبر اظهار داشت: در راستای پاسخگویی به مطالبات مردمی و جلوگیری از تردد موتورسیکلت سوارانی که در پارک‌ها و خیابان‌های منتهی به تفرجگاه‌های شاهین شهر با حرکات نمایشی و پرخطر ضمن ایجاد خطرات جانی و مالی برای خود و دیگران موجبات وحشت و مزاحمت را برای شهروندان فراهم می‌آورند، طرح تشدید برخورد با موتورسیکلت سواران متخلف به طور جد در دستور کار پلیس شهرستان قرار گرفته است.

برخورد با موتورسیکلت سواران متخلف در دستور کار پلیس شاهین شهر

وی افزود: در همین رابطه شب گذشته ( ۲۰ تیرماه ) ماموران یگان امداد پلیس شهرستان تعداد ۱۲ دستگاه موتورسیکلت متخلف را در پارک‌ها و تفرجگاه های شاهین شهر توقیف کردند.

ارسال مطلب به دیگران :

💡 مطالب پیشنهادی

هادی ترکاشوند | استاد و پیشکسوت تکواندو شاهین شهر مقام قهرمانب مسابقات پیشکسوتان انتخابی تیم ملی جهت اعزام به مسابقات پومسه قهرمانی آسیا را کسب نمود.

کسب مقام قهرمانی توسط پیشکسوت تکواندو شاهین شهر استان اصفهان

به گزارش پایگاه خبری شینا | SHINNA از هیات تکواندو شهرستان شاهین شهر و میمه ؛ هادی ترکاشوند | استاد و پیشکسوت تکواندو شاهین شهر مقام قهرمانی مسابقات پیشکسوتان انتخابی تیم ملی جهت اعزام به مسابقات پومسه قهرمانی آسیا را کسب نمود. شایان ذکر است این مسابقات 17 فروردین ماه 1403 به میزبانی استان تهران برگزار شد و استاد هادی ترکاشوند پیشکسوت شاهین شهری و نماینده استان اصفهان، موفق به کسب مقام قهرمانی گردید.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *