اخبار ویژه
با تیگو 8 پرو e پلاس مجهز به گیربکس پیشرفته DHT برای تجربه نهایت لذت رانندگی آماده شوید!

ظرفیت های شاهین شهر در اجلاس جهانی U20 معرفی شد

شهردار شاهین شهر همراه با سایر نمایندگان مجمع شهرداران آسیایی با حضور در اجلاس جهانی U20 نسبت به معرفی ظرفیت های شاهین شهر و مذاکره در جذب سرمایه گذار اقدام نمود.

به گزارش پایگاه خبری شاهین شهری ، شهردار شاهین شهر در اجلاس جهانی U20 ضمن معرفی شاهین شهر به عنوان شهر دانش و خلاقیت به تشریح ظرفیت های منحصر به فرد شاهین شهر به عنوان شهری فرصت آفرین ، آینده دار و پیشرو در حوزه های مختلف شهری به ویژه سرمایه گذاری و محیط زیست پرداخت.

وی در پنل ویژه معرفی شاهین شهر،  پیرامون برند شهری دانش و خلاقیت، پروژه های زیست محیطی از جمله تصفیه خانه پساب و دریاچه ذخیره پساب، ارتقاء کیفیت منظر شهری و تأثیرات آن بر سلامت و شادکامی اجتماعی، سرمایه گزاری و … گفتگو و تبادل نظر نمود.

ابریشمی راد در راستای تبادل تجربیات مدیریت شهری و تبیین ویژگی های شاخص شاهین شهر با شهرداران سئول، لندن، کازان روسیه، ریودوژانیرو و کبک کانادا و همچنین مقامات شهری هندوستان و روسیه دیدار و بر نقش ویژه مدیریت شهری در توسعه آینده تأکید نمود.

در حاشیه این دیدار مذاکراتی مشترک با مدیران شهرداری دهلی و شرکت tatamotors جهت ایجاد راهکارهایی برای خرید و تامین اتوبوس های برقی درون شهری صورت گرفت.

مذاکرات دوجانبه با مدیران حوزه های مشارکت و سرمایه گذاری شهر سئول جهت جذب سرمایه گذاری در پروژه سایت تفریحی و شهربازی مرکزی ایران در غرب شاهین شهر از دیگر برنامه های انجام شده در حاشیه این اجلاس می باشد.

گفتنی است توسعه مناسبات محلی و شهری، بررسی نقش شهرها برتوسعه ملی، محیط زیست و اقتصاد شهرهای آینده و طرح های آینده نگرانه برای بهبود وضعیت شهرها از محورهای اصلی گفتگوها و کارگاه های این اجلاس به شمار می رود.

اجلاس جهانی U20 به عنوان یکی از رویدادهای بین المللی توسعه شهری با محوریت شهرداران شهرهای روبه توسعه و فعال در حوزه های مختلف اقتصادی،محیط زیست و شهرسازی به میزبانی کشور هندوستان برگزار می گردد و شهردار شاهین شهر به همراه سایر نمایندگان ایران در قالب مجمع شهرداران آسیایی در این اجلاس حضور یافت.

 

اجلاس جهانی U20 هندوستان شهرداری شاهین شهر

ارسال مطلب به دیگران :

💡 مطالب پیشنهادی

هادی ترکاشوند | استاد و پیشکسوت تکواندو شاهین شهر مقام قهرمانب مسابقات پیشکسوتان انتخابی تیم ملی جهت اعزام به مسابقات پومسه قهرمانی آسیا را کسب نمود.

کسب مقام قهرمانی توسط پیشکسوت تکواندو شاهین شهر استان اصفهان

به گزارش پایگاه خبری شینا | SHINNA از هیات تکواندو شهرستان شاهین شهر و میمه ؛ هادی ترکاشوند | استاد و پیشکسوت تکواندو شاهین شهر مقام قهرمانی مسابقات پیشکسوتان انتخابی تیم ملی جهت اعزام به مسابقات پومسه قهرمانی آسیا را کسب نمود. شایان ذکر است این مسابقات 17 فروردین ماه 1403 به میزبانی استان تهران برگزار شد و استاد هادی ترکاشوند پیشکسوت شاهین شهری و نماینده استان اصفهان، موفق به کسب مقام قهرمانی گردید.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *