اخبار ویژه
با تیگو 8 پرو e پلاس مجهز به گیربکس پیشرفته DHT برای تجربه نهایت لذت رانندگی آماده شوید!

حاجی دلیگانی:
مجلس نباید در شرایط حساس کنونی نظارت را تعطیل کند

نماینده مردم شاهین شهر در مجلس گفت: مجلس در شرایط حساس کنونی که دستگاه های اجرایی مربوطه به شدت درگیر کار هستند، نباید به جای انجام وظایف نظارتی، خود را تعطیل کند.

به گزارش شاهین شهری – پایگاه خبری شهرستان شاهین شهر و میمه، حسینعلی حاجی دلیگانی نماینده مردم شاهین شهر در مجلس شورای اسلامی، با اشاره به تصمیم هیأت رئیسه مجلس برای تعطیلی مجلس گفت: مجلس در شرایط حساس کنونی کشور که همه دستگاه های اجرایی مربوطه درگیر کار هستند و به انجام امور می پردازند و دیگر دستگاها نیز به کمک آنها شتافته اند، نباید خود را تعطیل کند، بلکه باید به انجام وظایف نظارتی خود بپردازد.
وی افزود: مشکل دیگر این است که تعطیل کردن به یک بدعت تبدیل می شود و هر گاه کشور با یک مشکل مواجه می شود، هیأت رئیسه مجلس را تعطیل خواهد کرد.
نماینده مردم شاهین شهر در مجلس شورای اسلامی اظهار داشت: مجلس می تواند با رعایت دقیق توصیه های پزشکی و بهداشتی به انجام وظایف خود بپردازد و دلیلی برای تعطیلی وجود ندارد.
حاجی دلیگانی خاطرنشان کرد: اقدام هیأت رئیسه در تعطیلی مجلس مبنای قانونی ندارد بلکه باید این موضوع در صحن به رأی گذاشته شود و نمایندگان به آن رأی دهند و هیأت رئیسه به تنهایی نمی تواند در مورد تعطیلی جلسات تصمیم بگیرد.

دیدگاه خودتان را در خصوص این مطلب در بخش پایین این صفحه ( قسمت دیدگاه ) با سایر بازدیدکنندگان به اشتراک بگذارید …

۱۳۹۸/۱۲/۱۰
شاهین شهری
پایگاه خبری شهرستان شاهین شهر و میمه
کار گروه اجتماعی و مدیریت شهری

جدیدترین و کامل ترین اخبار شهرستان شاهین شهر و میمه را در رسانه خبری، فرهنگی و اجتماعی شاهین شهری بخوانید

وب سایت خبری شاهین شهر
www.shahinshahri.ir

کانال خبری شاهین شهر (اینستاگرام شاهین شهر)
به اجتماع بزرگ مجازی شاهین شهری ها در اینستاگرام بپیوندید:

@shahinshahri.ir

ارسال مطلب به دیگران :

💡 مطالب پیشنهادی

با هوشیاری و تماس به هنگام شهروند شاهین شهری ؛سارق کولرگازی یک مغازه در شاهین شهر حین سرقت توسط ماموران نیروی انتظامی شهرستان شاهین شهر و میمه دستگیر شد.

ناکامی سارق کولر گازی با هوشیاری شهروند مسئول شاهین شهری

با هوشیاری و تماس به هنگام شهروند شاهین شهری با کلانتری 11 شاهین شهر مبنی بر حضور فردی ناشناس در بالای پشت بام یک مغازه ؛ سارق سابقه دار ، حین سرقت کمپرسور کولرگازی در عملیات ضربتی ماموران نیروی انتظامی شهرستان شاهین شهر و میمه دستگیر شد.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *