اخبار ویژه
با تیگو 8 پرو e پلاس مجهز به گیربکس پیشرفته DHT برای تجربه نهایت لذت رانندگی آماده شوید!

نحوه امتیاز بندی اعضا در فروش اراضی ۴۲ هکتاری میلاد شاهین شهر تعیین شد

درپی توافق ۸۰۰ عضو جهت فروش اراضی ۴۲ هکتاری میلاد شاهین شهر تعاونی مسکن کارکنان دولت شاهین شهر و میمه تعاونی مسکن کارکنان دولت شاهین شهر و میمه ملزم و متعهد به رعایت قوانین مصوب و اساسنامه برای امتیاز بندی اعضا شد.

به گزارش پایگاه خبری شاهین شهری مدیر عامل تعاونی مسکن کارکنان دولت شهرستان شاهین شهر و میمه پیرو جلسه هم اندیشی نمایندگان ادارات و سازمان های عضو این تعاونی اظهار کرد: در تمامی مراحل امتیاز بندی اعضاء و فروش اراضی ۴۲ هکتاری میلاد، تعاونی ملزم و متعهد به رعایت قوانین مصوب و اساسنامه می باشد.

اکبر هادیان با اشاره به جلسه هم اندیشی نمایندگان دستگاه ها و سازمان های عضو تعاونی مسکن کارکنان دولت شاهین شهر و میمه گفت: پس از تغییر کاربری اراضی ۴۲ هکتاری موسوم به میلاد و تعیین هزینه تغییر کاربری از سوی جهاد کشاورزی استان، امروز نمایندگان حدود ۸۰۰ عضو از سازمان ها و ادارات مختلف در خصوص امتیازبندی اعضاء و نحوه فروش اراضی به گفت و گو پرداختند.

وی بیان داشت: در این نشست همه پیشنهادات شنیده شد اما در نهایت آنچه که با قوانین و مصوبات اساسنامه تعاونی ها مغایرتی نداشت پذیرفته شد و افزود : در جلسه هم اندیشی ضمن استفاده از نظرات کارشناسی، به پیشنهادات نامتعارف بعضی اعضاء پاسخ رد داده شد.

تعیین تکلیف نحوه امتیازبندی برای فروش اراضی 42 هکتاری میلاد شاهین شهر

مدیر عامل تعاونی مسکن کارکنان دولت همچنین تاکید کرد: اساسنامه تعاونی های مسکن کاملا شفاف و عادلانه نوشته شده و در تصمیم گیریها جای ابهامی وجود ندارد و تنها در مواردی که قانون سکوت کرده باشد موضوع در مجمع عمومی طرح و تصمیم گیری خواهد شد.

هادیان تصریح کرد؛ در این جلسه با تسلط کامل حاضرین بر قوانین و مصوبات و پرهیز از برداشت شخصی افراد از قوانین، مقرر شد امتیاز اعضاء بر اساس ماده ۵۶ اساسنامه تعاونی های مسکن، یعنی مبلغ آورده (به ریال)ضربدر تعداد روز و تقسیم بر یک میلیون ریال محاسبه شود.

وی افزود: همچنین مقرر شد مزایده فروش اراضی ۴۲ هکتاری با کاربری تجاری، نمایشگاهی و خدماتی برابر آیین نامه معاملاتی تعاونی ها پس از تعیین قیمت پایه کارشناسی توسط کارشناسان منتخب از کانون کارشناسان انجام پذیرد.

شایان ذکر است اراضی ۴۲ هکتاری میلاد شاهین شهر در آخرین روزهای سال گذشته و پس از ۱۵ سال به تجاری، نمایشگاهی و خدماتی تغییر کاربری یافت و حدود ۸۰۰ عضو این تعاونی با فروش این زمین بطور یکجا موافقت کردند.

ارسال مطلب به دیگران :

💡 مطالب پیشنهادی

هادی ترکاشوند | استاد و پیشکسوت تکواندو شاهین شهر مقام قهرمانب مسابقات پیشکسوتان انتخابی تیم ملی جهت اعزام به مسابقات پومسه قهرمانی آسیا را کسب نمود.

کسب مقام قهرمانی توسط پیشکسوت تکواندو شاهین شهر استان اصفهان

به گزارش پایگاه خبری شینا | SHINNA از هیات تکواندو شهرستان شاهین شهر و میمه ؛ هادی ترکاشوند | استاد و پیشکسوت تکواندو شاهین شهر مقام قهرمانی مسابقات پیشکسوتان انتخابی تیم ملی جهت اعزام به مسابقات پومسه قهرمانی آسیا را کسب نمود. شایان ذکر است این مسابقات 17 فروردین ماه 1403 به میزبانی استان تهران برگزار شد و استاد هادی ترکاشوند پیشکسوت شاهین شهری و نماینده استان اصفهان، موفق به کسب مقام قهرمانی گردید.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *