اخبار ویژه
با تیگو 8 پرو e پلاس مجهز به گیربکس پیشرفته DHT برای تجربه نهایت لذت رانندگی آماده شوید!

برگزاری مسابقه دو صحرانوردی در شهر گز شهرستان شاهین شهر به مناسبت دهه امامت و لایت

به مناسبت گرامیداشت دهه امامت و ولایت ، مسابقه دوی صحرانوردی ۳۰۰۰ متری در شهرگز شهرستان شاهین شهر و میمه برگزار شد.

به گزارش پایگاه خبری شاهین شهری از هیات دو و میدانی شهر گز؛ مسابقه دوی صحرانوردی به مناسبت گرامیداشت دهه امامت و ولایت با حضور  ۲۵ نفر از ورزشکاران آقا و علاقه مندان این رشته ورزشی در دو رده سنی زیر۱۵ و بالای ۱۵ سال در مسافت ۳۰۰۰ متری برگزار شد.

این مسابقه عصر روزیکشنبه ۲۵ تیرماه به همت هیات دو و میدانی شهر گز ، با همکاری هیات دو و میدانی شهرستان شاهین شهر و میمه و نمایندگی ورزش و جوانان شهر گز ، در بلوار شهدای شهر گز اجرا گردید و در خاتمه نتایج زیر حاصل گردید:

در رده سنی زیر ۱۵ سال آقایان علی دائی جعفری ، محمدحسین داوری ، محمد فرامرزیان جزی و در رده سنی بالای ۱۵ سال آقایان سید عباس بزدوده ، محمد پارسا حیدری و حیدرعلی اشراقی به ترتیب رتبه های اول تا سوم را به خود اختصاص دادند.

درپایان به نفرات برتر جوایز نقدی ،مدال و حکم قهرمانی اهداء گردید و همچنین از آقای سهیل زمانیان به عنوان کوچکترین شرکت کننده این مسابقات با اهدای مدال و لوح تقدیر شد.

مسابقات دو صحرانوردی شهر گز در به مناسبت گرامیداشت هفته امامت

ارسال مطلب به دیگران :

💡 مطالب پیشنهادی

تیم فوتبال سپاهان 1402

اعتراض نماینده شاهین شهر به فدارسیون فوتبال در خصوص کسر امتیاز و جریمه تیم سپاهان

پس از شکایت رد سقف قرارداد توسط چهار باشگاه پرسپولیس، پیکان، استقلال و تراکتور از باشگاه سپاهان به فدراسیون #فوتبال و پیرو آن طی برگزاری جلسه کمیته انضباطی فدراسیون ، رای کمیته انضباطی مبنی بر کسر ۴ امتیاز از سپاهان و جریمه ۴۰۰ میلیاردی این باشگاه و تغییر قرارداد ۶ بازیکن اصلی #تیم_فوتبال_سپاهان، جدول لیگ و کل رسانه های ورزشی کشور را در شوک فرو برد. مسئولان کشوری و مدیران ارشد اصفهان و همچنین "حسینعلی #حاجی_دلیگانی" نماینده شهرستان شاهین‌شهر‌ و میمه و برخوار در مجلس شورای اسلامی ایران نیز پس از صدور این رای، نسبت به موارد آن واکنش نشان داده و ضمن مکاتبه و پیگیری‌های متعدد خواستار رسیدگی وزارت ورزش و فدراسیون فوتبال و بررسی دقیق موضوع و عدم تضییع حقوق تیم فوتبال باشگاه سپاهان شدند. ادامه مطلب را در لینک زیر بخوانید ...

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *