اخبار ویژه
سامانه وثیقه گذاری ( توثیق ) الکترونیکی بانک صادرات ایران

کشف ۱۰۰ کیلوگرم تریاک در یک مسافرت خانوادگی توسط پلیس شاهین شهر

فرمانده انتظامی شهر ستان شاهین شهر و میمه از کشف ۱۰۰ کیلوگرم تریاک با توقیف دو خودرو در پوشش مسافرت خانوادگی و ناکام ماندن قاچاقچیان در انتقال مواد مخدر به پایتخت ، در عملیات ویژه پلیس این شهرستان خبر داد.

سرهنگ بهزاد ثابت راسخ ؛ فرمانده انتظامی شهرستان شاهین شهر و میمه در تشریح این خبر اظهار داشت: ماموران پلیس مبارزه با مواد مخدر شهرستان با پشتیبانی اطلاعاتی پلیس مبارزه با مواد مخدر استان اصفهان از انتقال یک محموله مواد افیونی در پوشش مسافرت خانوادگی به پایتخت مطلع و برای دستگیری قاچاقچیان وارد عمل شدند.

قاچاق تر یاک قاچاق مواد مخدر

وی افزود: مأموران پس از چند ساعت رصد و کنترل دقیق مسیر انتقال محموله مواد افیونی، در نهایت دو دستگاه خودروی چری تیگو و پژو پارس ، قاچاقچیان را در یکی از محورهای اصلی شهرستان شناسایی و طی یک عملیات ضربتی و غافلگیرانه هر دو خودرو را متوقف کردند.

فرمانده انتظامی شهرستان شاهین شهر و میمه تصریح کرد: در این رابطه ۷ نفر قاچاقچی شامل ۵ نفرمرد و ۲ نفر زن که اعضای دو خانواده و از یک فامیل بودند و برای گمراه سازی پلیس به همراه دو کودک خردسال ، در پوشش مسافرت خانوادگی از جنوب شرق کشور عازم تهران بودند دستگیر که در بازرسی از خودروهای آنها، مقدار ۱۰۰ کیلو گرم تریاک کشف شد.

ارسال مطلب به دیگران :

💡 مطالب پیشنهادی

دستگیری سارقان خودرو حین اوراق کردن خودر در شهر گرگاب توسط پلیس شاهین شهر

دستگیری سارقان خودرو حین اوراق کردن توسط پلیس شهرستان شاهین شهر

◾ فرماندهی انتظامی شهرستان شاهین شهر و میمه از دستگیری سه سارق سارقان غیر بومی خودرو در حین اوراق کردن یک پراید مسروقه در حومه شهر گرگاب خبر داد. ◾ سرهنگ هادی کیان مهر با اعلام این خبر اظهار داشت: مأموران انتظامی کلانتري ۱۶ شهر گرگاب با اشراف اطلاعاتی خود از فعاليت مجرمانه ۳ سارق خودرو در سطح حوزه استحفاظی این کلانتری مطلع و دستگيري آنها را در دستور کار قرار دادند و پس از هماهنگي با دادستان محترم شاهین شهر طي يک عمليات ضربتي هر سه متهم را حين اوراق کردن يک دستگاه خودروي پرايد مسروقه داخل کارگاه خود غافلگیر و دستگير کردند.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *