اخبار ویژه
با تیگو 8 پرو e پلاس مجهز به گیربکس پیشرفته DHT برای تجربه نهایت لذت رانندگی آماده شوید!

طرح عملیاتی ذوالفقار ۱۱ پلیس در شاهین شهر اجرایی شد.

فرمانده انتظامی شهرستان شاهین شهر و میمه از جمع آوری و دستگیری ۴۹ معتاد متجاهر،خرده فروش مواد مخدر و سارق با اجرای مرحله یازدهم طرح عملیاتی ذوالفقار در نقاط جرم خیز این شهرستان خبر داد.

به گزارش پایگاه خبری شاهین شهری از فرماندهی انتظامی شهرستان شاهین شهر و میمه  ؛ سرهنگ بهزاد ثابت راسخ با اعلام این خبر اظهار داشت: مرحله یازدهم طرح عملیاتی ذوالفقار با محوریت دستگیری سارقان، خرده‌فروشان موادمخدر و جمع آوری معتادان متجاهر، با هدف ارتقای امنیت پارک ها و تفرجگاه ها و پاکسازی نقاط جرم خیز در محلات گلدیس، ردانی پور، خانه کارگر، هشت بهشت، مخابرات و شهرک میلاد شاهین شهر و همچنین ارتقای امنیت دیگر شهرها و روستاهای شهرستان به مدت ۷۲ ساعت اجرا شد.

وی افزود: شناسایی و دستگیری ۱۲ سارق مربوط به سرقت های قطعات و محتویات خودرو، اموال معابر عمومی، اماکن خصوصی و ساختمان های نیمه ساز، دستگیری ۵ خرده فروش مواد مخدر در پارک ها و محلات و جمع آوری ۳۲ و انتقال آنها به مراکز ترک اعتیاد از نتایج اجرای این طرح بود.

یازدهمین مرحله طرح عملیاتی ذوالفقار پلیس شاهین شهر

ارسال مطلب به دیگران :

💡 مطالب پیشنهادی

با هوشیاری و تماس به هنگام شهروند شاهین شهری ؛سارق کولرگازی یک مغازه در شاهین شهر حین سرقت توسط ماموران نیروی انتظامی شهرستان شاهین شهر و میمه دستگیر شد.

ناکامی سارق کولر گازی با هوشیاری شهروند مسئول شاهین شهری

با هوشیاری و تماس به هنگام شهروند شاهین شهری با کلانتری 11 شاهین شهر مبنی بر حضور فردی ناشناس در بالای پشت بام یک مغازه ؛ سارق سابقه دار ، حین سرقت کمپرسور کولرگازی در عملیات ضربتی ماموران نیروی انتظامی شهرستان شاهین شهر و میمه دستگیر شد.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *