اخبار ویژه
با تیگو 8 پرو e پلاس مجهز به گیربکس پیشرفته DHT برای تجربه نهایت لذت رانندگی آماده شوید!

غافلگیری دو سارق حین سرقت از منزل با خودروی مسروقه درشاهین شهر اصفهان

با اقدام به هنگام ماموران انتظامی شهرستان شاهین شهر و میمه دو سارق که توسط یک خوروی مسروقه قصد سرقت از منزلی را داشتند، دستگیر شدند.

“سرهنگ بهزاد ثابت راسخ” فرمانده انتظامی شهرستان شاهین شهر و میمه با اعلام این خبر به خبرنگار پایگاه خبری شاهین شهری، اظهار داشت: ماموران گشت انتظامی کلانتری ۱۱ شاهین شهر در ساعات نیمه شب هنگام گشت‌زنی در یکی از محلات این شهر، متوجه ۲ سارق، که با روش توپی زنی درحال بازکردن درب یک منزل مسکونی خالی از سکنه بودند شده و سریعاً برای دستگیری آنها وارد عمل شدند.

وی افزود: سارقان با مشاهده پلیس به وسیله یک دستگاه خودروی سمند قصد فرار از محل را داشتند که با عکس‌العمل سریع مأموران خودروی آنها متوقف و هر دو سارق دستگیر شدند.

دستگیری سارقانفرمانده انتظامی شهرستان شاهین شهر و میمه بیان داشت: در بررسی صورت گرفته مشخص شد سارقان خودروی مذکور را نیز از محله گلدیس شاهین شهر سرقت و به وسیله آن قصد سرقت اموال منازل خالی از سکنه را داشتند که خوشبختانه به دام افتادند.

سرهنگ ثابت راسخ با اشاره به مسافرت خانواده ها و خالی شدن منازل در روزهای پایانی هفته و ایام تعطیل و افزایش فعالیت سارقان منزل در این ایام، از شهروندان خواست قبل مسافرت زیورآلات و اموال با ارزش داخل منزل را به افراد مورد اعتماد خود بسپارند.

ارسال مطلب به دیگران :

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *