اخبار ویژه
با تیگو 8 پرو e پلاس مجهز به گیربکس پیشرفته DHT برای تجربه نهایت لذت رانندگی آماده شوید!

فرمانده انتظامی شهرستان شاهین شهر و میمه:
سارقان از سالخوردگان در میمه دستگیر شدند

در پی سرقت اموال زن سالخورده در بخش میمه از توابع استان اصفهان ، ۲ نفر سارق سابقه دار توسط پلیس شهرستان شاهین شهر و میمه دستگیر شدند.

به گزارش خبرنگار پایگاه خبری شاهین شهری ، سرهنگ بهزاد ثابت راسخ با اعلام این خبر اظهار داشت: در پی دریافت گزارشی مبنی بر سرقت اموال منزل زنی سالخورده در یکی از مناطق بخش میمه شهرستان بررسی موضوع در دستور کار پلیس قرار گرفت.

وی افزود: در بررسی مأموران مشخص شد سارقان با سوء استفاده از کهولت سن و تنهایی این زن مسن وارد منزل وی شده و پس از استعمال مواد افیونی در منزل، اقدام به سرقت تعداد زیادی ظروف مسی قدیمی و اموال با ارزش دیگر کرده‌اند.

سارقان از سالخوردگان در میمه دستگیر شدندفرمانده انتظامی شهرستان شاهین شهر و میمه تصریح کرد: در نهایت با جمع آوری سرنخ های موجود عاملان این سرقت که ۲ نفر از افراد سابقه دار بخش میمه بودند شناسایی و با هماهنگی قضایی دستگیر شدند.

سرهنگ ثابت راسخ با اشاره به اعتراف سارقان به سه فقره سرقت منزل دیگر در بخش میمه و معرفی آنها به مرجع قضایی از شهروندان خواست: هرگز از پداران و مادران سالخورده خود که تنها زندگی می کنند غافل نشوند و ضمن سرکشی مستمر از آنها، حتی المقدور منازل این عزیزان را به حفاظ امن، دوربین مداربسته و تجهیزات بازدارنده دیگر تجهیز کنند.

ارسال مطلب به دیگران :

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *