اخبار ویژه
با تیگو 8 پرو e پلاس مجهز به گیربکس پیشرفته DHT برای تجربه نهایت لذت رانندگی آماده شوید!

فرمانده شهرستان شاهین شهر و میمه خبر داد :
کشف پاتوق مسکونی فروش مواد مخدر در میمه و دستگیری عامل آن

فرمانده انتظامی شهرستان شاهین شهر و میمه ، از دستگیری فردی که در شهر میمه، منزل شخصی خود را پاتوق فروش مواد مخدر کرده بود ، خبر داد.

سرهنگ بهزاد ثابت راسخ فرمانده انتظامی شهرستان شاهین شهر و میمه با اعلام این خبر اظهار داشت: مأموران انتظامی بخش میمه شهرستان با اشراف اطلاعاتی خود فردی را که با تهیه دستگاه کارت خوان بانکی منزل شخصی خود را در یکی از محلات این بخش پاتوق توزیع و فروش مواد افیونی کرده بود و موجب نارضایتی شهروندان شده بود شناسایی و دستگیری او را در دستور کار قرار دادند.

وی افزود: مأموران پس از حصول اطمینان از فعالیت بزهکارانه این فرد، طی هماهنگی قضایی در عملیاتی ضربتی و غافلگیرانه او را دستگیر و در بازرسی از مخفیگاهش، علاوه بر کشف یک دستگاه کارت خوان بانکی با تراکنش‌های متعدد، مقدار ۷۳۰گرم تریاک بسته بندی شده و آماده توزیع را کشف کردند.

فرمانده انتظامی شهرستان شاهین شهر و میمه با اشاره به عزم جدی پلیس شهرستان برای مقابله با توزیع کنندگان مواد افیونی در سطح محلات، از شهروندان خواست اخبار و اطلاعات خود را در این خصوص با تماس ۱۱۰ و یا تماس با تلفن گویای پلیس مبارزه با مواد مخدر شهرستان به شماره ۵۲۵۰۰۹۰ اطلاع تا در اسرع وقت نسبت به دستگیری این افراد اقدام شود .

ارسال مطلب به دیگران :

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *