اخبار ویژه
با تیگو 8 پرو e پلاس مجهز به گیربکس پیشرفته DHT برای تجربه نهایت لذت رانندگی آماده شوید!

معاون برنامه ریزی و عمرانی فرمانداری شاهین شهر بدلیل منع قانونی عزل شد

فرماندار شاهین شهر از برکناری محسن باقری که حدود یکسال پیش به عنوان معاون برنامه ریزی و امور عمرانی شهرستان شاهین شهر و میمه منصوب گردیده بود، بدلیل منع قانونی خبرداد.

به گزارش پایگاه خبری شاهین شهر ، جلسه شورای اداری شهرستان شاهین شهر و میمه پنجشنبه دوم شهریورماه ۱۴۰۲ با حضور «سید محمدرضا کاظمی طبا» فرماندار و «حسینعلی حاجی دلیگانی» نماینده مجلس شهرستان شاهین شهر و میمه، «حجت الاسلام و المسلمین باقریان» امام جمعه شاهین شهر ، مسئولین ادارات شهرستان و اصحاب رسانه در محل سالن جلسات فرمانداری این شهرستان برگزار گردید.

در این جلسه به دلیل مقارن بودن آن با شروع هفته دولت و همچنین برگزاری همزمان با شورای فرهنگ عمومی شهرستان شاهین شهر و میمه، علاوه بر مسئولین شهرستان ، دکتر «سید مجید امامی» دبیر شورای فرهنگ عمومی کشور و «مصطفی خضری» معاونت توسعه مدیریت و منابع انسانی استانداری اصفهان نیز حضور داشتند.

در پایان این جلسه ” سید محمدرضا کاظمی طبا ” فرماندار شهرستان شاهین شهر میمه از پایان همکاری محسن باقری در سمت معاونت برنامه ریزی و امور عمرانی فرمانداری شهرستان شاهین شهر و میمه با فرمانداری شهرستان خبر داد.

فرماندار شاهین شهر دلیل برکناری محسن باقری را محدودیت قوانین آموزش و پرورش در بکارگیری ایشان ذکر کرد.

محسن باقری معاون برنامه ریزی و امور عمرانی فرمانداری شهرستان شاهین شهر و میمه

محسن باقری که در استخدام وزارت آموزش و پرورش و شاغل به کار در شاهین شهر بود، حدود یکسال پیش به عنوان معاون برنامه ریزی و امور عمرانی فرمانداری شهرستان شاهین شهر و میمه منصوب گردیده بود، لیکن بدلیل محدودیت های قانونی موجود از سمت فعلی خود عزل گردیده و به معاونت توسعه مدیریت و منابع آموزش و پرورش شهرستان شاهین شهر و میمه منصوب گردید.

در پایان این جلسه با اهدا لوح تقدیر و هدایا از زحمات یکساله محسن باقری به عنوان معاونت برنامه ریزی و امور عمرانی فرمانداری شهرستان شاهین شهر و میمه تقدیر شد.

ارسال مطلب به دیگران :

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *