اخبار ویژه
با تیگو 8 پرو e پلاس مجهز به گیربکس پیشرفته DHT برای تجربه نهایت لذت رانندگی آماده شوید!

حیدر صادق گلی مدیر عامل مجمع خیرین مسکن ساز شهرستان شاهین شهر و میمه شد

به انتخاب هیات مدیره جدید مجمع خیرین مسکن ساز شهرستان شاهین شهر و میمه ، حیدر صادق گلی به عنوان مدیرعامل جدید این مجموعه انتخاب گردید.

به گزارش پایگاه خبری شاهین شهری جلسه انتخابات هیأت مدیره مجمع خیرین مسکن ساز شهرستان شاهین شهر و میمه با حضور اعضاء حقوقی و حقیقی مرداد ماه ۱۴۰۲ در محل فرمانداری این شهرستان برگزار شد.

در این جلسه هیأت امنای مجمع خیرین مدرسه ساز مشتمل بر “حجت الاسلام و المسلمین باقریان” امام جمعه شاهین شهر، “سید محمدرضا کاظمی طبا” فرماندار و “افشاریان“رئیس بنیاد مسکن انقلاب اسلامی شهرستان شاهین شهر و میمه ، رئیس مجمع خیرین مسکن ساز استان، “صادق حاجی“رئیس راه و شهرسازی شهرستان و آقایان عمویی، ابراهیمی و هادیان حضوریافته و نسبت به انتخاب هیات مدیره مجمع خیرین مدرسه ساز در شهرستان با رای مخفی خود بر برگه به شرح ذیل اقدام و در پایان این انتخابات آقایان صالحی تبار، عاطفت پیشه و هادیان به عنوان اعضای هیات مدیره و آقای شایان به عنوان بازرس انتخاب گردیدند.

حیدر صادق گلی مدیرعامل مجمع خیرین مسکن ساز در شهرستان شاهین شهر و میمه شد.هیات مدیره پس از انتخاب آقای حیدر صادق گلی را به عنوان مدیر عامل مجمع خیرین مدرسه ساز شهرستان شاهین شهر و میمه انتخاب نمودند.

شایان ذکر است پیش از این بهرام عمویی مسئولیت مدیر عاملی مجمع خیرین مسکن ساز شهرستان را برعهده داشت که از خدمات ایثارگرانه وی توسط هیات امناء تقدیر گردید.

ارسال مطلب به دیگران :

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *