اخبار ویژه
با تیگو 8 پرو e پلاس مجهز به گیربکس پیشرفته DHT برای تجربه نهایت لذت رانندگی آماده شوید!

محسن باقری معاونت آموزش و پرورش شاهین شهر را بر عهده گرفت

محسن باقری پس از عزل از سمت سابق خود در معاونت برنامه ریزی و عمران فرمانداری شهرستان شاهین شهر و میمه، طی حکمی از سوی مدیر آموزش و پرورش شاهین شهر به سمت معاونت برنامه ریزی و توسعه مدیریت اداره آموزش و پرورش شاهین شهر منصوب شد.

به گزارش پایگاه خبری شاهین شهری از مدیریت آموزش و پرورش شاهین شهر، طی حکمی از سوی “مهدی قربانی” مدیر آموزش و پرورش شاهین شهر، “محسن باقری” به سمت معاونت برنامه ریزی و توسعه مدیریت اداره آموزش و پرورش شاهین شهر منصوب شد.

باقری دبیر زبان مدارس شاهین شهر و در استخدام وزارت آموزش و پرورش می باشد که در یک سال گذشته به عنوان معاون برنامه ریزی و عمرانی فرمانداری شهرستان شاهین شهر و میمه فعالیت داشت و باتوجه به پایان مدت یکساله ماموریت وی از جانب وزارت آموزش و پرورش به وزارت کشور و نیاز آموزش و پرورش به خدمات نامبرده بنا به پیشنهاد مدیر آموزش و پرورش شاهین شهر به عنوان سرپرست معاونت برنامه ریزی و توسعه مدیریت اداره آموزش و پرورش شاهین شهر منصوب شد.

محسن باقری معاون برنامه ریزی و توسعه مدیریت آموزش و پرورش شاهین شهر شد.

لازم بذکر است از خدمات یکساله نامبرده در جلسه شورای اداری شهرستان توسط فرماندار ، امام جمعه و نماینده مردم شهرستان در مجلس در حضور سایر مسئولین ادارات شهرستان و اصحاب رسانه تقدیر بعمل آمد.

ارسال مطلب به دیگران :

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *