اخبار ویژه
با تیگو 8 پرو e پلاس مجهز به گیربکس پیشرفته DHT برای تجربه نهایت لذت رانندگی آماده شوید!

اقدامات انجام شده و در حال انجام سازمان فرهنگی اجتماعی و ورزشی شهرداری برای کنترل و پیشگیری از شیوع ویروس کرونا در شاهین شهر

سازمان فرهنگی،اجتماعی و ورزشی شهرداری شاهین شهر با همکاری شبکه بهداشت و درمان شهرستان اقدام به طراحی و چاپ حدود ۳۰۰ متر مربع بنر با موضوع اطلاع رسانی و آموزش شیوه های کنترل شیوع ویروس کرونا و نصب آن در تمامی سطح شهر نموده است.
جواد نصر رئیس سازمان فرهنگی، اجتماعی و ورزشی شهرداری شاهین شهر با اعلام این خبرگفت: آموزش شهروندان برای مقابله با شیوع ویروس کرونا و پیشگیری از ابتلای همشهریان در دستور کار این سازمان قرار گرفته و در جلسات مستمر سیاست گذاری و تصمیم گیری که در فرمانداری، شبکه بهداشت و درمان و سایر سازمانها صورت گرفت حضور یافتیم.
وی ادامه داد: همچنین ۳۰ هزار پیامک برای مخاطبان ارسال شده و فایل آموزشی و توصیه های بهداشتی از طریق فضای مجازی و سایت سازمان اطلاع رسانی شده و بیش از هزار پوستر در معرض دید عموم قرار گرفت ، شهروندان باید راهکارهای پیشگیری و درمانی را براساس آموزش‌های خودمراقبتی ارائه شده در نظر گرفته و اجرا کنند.
نصر افزود: کلیه کلاسهای آموزشی در سطح ورزشگاهها و فرهنگسراها به منظور عدم ایجاد تجمع و کنترل شیوع بیماری تعطیل گردیده و این مراکز به صورت مستمر ضد عفونی می گردند و تهیه و توزیع اقلام بهداشتی نظیر ماسک و مواد ضد عفونی و… بین پرسنل صورت گرفته است. وی از عموم شهروندان خواست به شایعات توجه نکنند و اخبار صحیح را از سایتهای معتبر دنبال کنند.
ارسال مطلب به دیگران :

💡 مطالب پیشنهادی

نمایشگاه صنایع دستی شاهین شهر

احداث نمایشگاه دائمی صنایع دستی در شاهین شهر

🔳 شهردار شاهین شهر از احداث نمایشگاه دائمی صنایع دستی در شاهین شهر خبر داد. ◻ به گزارش پایگاه خبری شاهین شهری سعید ابریشمی راد شهردار شاهین شهر در حاشیه آیین گشایش نمایشگاه صنایع دستی اخیر با بیان اینکه صنایع دستی ریشه در فرهنگ و تمدن کهن ایران زمین دارد اظهار کرد: هنرمندان فعال در این صنعت با تلفیق ذوق، سلیقه و هنر، آثار ماندگاری را برای اکنون و آیندگان خلق می کنند. ◻ وی ادامه داد: یکی از وظایف مدیریت شهری ایجاد بستری متناسب برای بروز و ظهور هنر هنرمندان صنایع دستی به ویژه بانوان است بر همین اساس دو نقطه از شهر؛ یکی میدان امام حسین(ع) ابتدای بلوار آیت الله طالقانی و دیگری فضای سبز ورودی خانه های چوبی برای احداث نمایشگاه دائمی صنایع دستی مورد بررسی و مطالعات اولیه است.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *