اخبار ویژه
با تیگو 8 پرو e پلاس مجهز به گیربکس پیشرفته DHT برای تجربه نهایت لذت رانندگی آماده شوید!

شاهین شهر در یک قدمی انتخاب به عنوان پایتخت کتاب ایران

شاهین شهر از میان ۱۰۵ شهر شرکت کننده به مرحله نهایی نامزدی هشتمین دوره پایتخت کتاب ایران راه یافت و در میان ۱۲ شهر نهایی دوستدار کتاب موفق به دریافت لوح تقدیر شد.

  به گزارش پایگاه خبری شاهین شهری از اداره فرهنگ و ارشاد اسلامی شهرستان شاهین شهر و میمه در راستای نامزدی شاهین شهر در هشتمین دوره رویداد پایتختی کتاب ایران از رئیس اداره فرهنگ و ارشاد اسلامی شهرستان شاهین شهر تقدیر شد .

نامزدی شاهین شهر در انتخاب هشتمین پایتخت کتاب ایران

 رئیس اداره فرهنگ و ارشاد اسلامی شهرستان با اشاره به نامزدی شاهین شهر برای پایتختی کتاب ایران اظهار داشت : هشتمین دوره پایتخت کتاب ایران در تهران با حضور نمایندگان ۱۲ شهر دوستدار کتاب از میان ۱۰۵ شهر برگزار شد .

بیش از صد شهر وارد این رقابت شدند و حدود ۷۶ شهر به طور کامل مراحل ثبت نام را طی کردند. از این میان ۱۲ شهر به عنوان شهرهای دوستدار کتاب انتخاب و ۲۴ مرداد‌ماه طی مراسمی در برج آزادی، با حضور مسئولان و نمایندگان این ۱۲ شهر، به‌طور رسمی رقابت نهایی برگزار شد.

فرامرز رادمنش افزود : امیدواریم با زحمات مجموعه های فعال حوزه کتاب و کتاب خوانی در شهرستان در مرحله نهایی نیز موفق شویم برای نخستین بار پایتختی کتاب ایران را در شهرستان شاهین شهر داشته باشیم .

وی افزود : از پائیز سال گذشته دبیرخانه پایتخت کتاب ایران در اداره فرهنگ و ارشاد اسلامی شهرستان افتتاح شد و اعضای اصلی این دبیرخانه شامل “سیدمحمدرضا کاظمی طبا” فرماندار شهرستان به عنوان رئیس دبیرخانه ، “سعید ابریشمی راد” شهردار شاهین شهر به عنوان نایب رئیس دبیرخانه و “فرامرز رادمنش” رئیس اداره فرهنگ و ارشاد و اسلامی به عنوان دبیر در دبیرخانه پایتخت کتاب ایران در شاهین شهر ، فعالیت خود را آغاز نمودند .

رادمنش با اشاره به زحمات مریم مورچگانی مدیر مسئول موسسه فرهنگی باران علم و هنر شاهین شهر خاطر نشان کرد : مدیریت موسسه فرهنگی هنری باران با ارائه طرح های متنوع در حوزه کتاب و کتابخوانی و ایجاد باشگاه کتابخوانی در رده سنی کودکان و کسب رتبه برگزیده کشوری خدمات شایان تقدیر در حوزه کتابخوانی داشته و طرح های جدید نیز در دست اجرا دارد . لذا در هشتمین دوره پایتخت کتاب ایران از ایشان تقدیر به عمل آمد.

شایان ذکر است است در هشتمین دوره پایتخت کتاب ایران در این نشست، شهرهای شاهین‌شهر، میمه و اصفهان از استان اصفهان ، شهر کرج از البرز، ، شهر ارومیه از آذربایجان غربی، سبزوار از خراسان‌رضوی، شهر سمنان از استان سمنان، ، شهرهای اوز و صدرا از استان فارس ، شهر قزوین از قزوین ، شهر رابر از کرمان شمالی ، شهر فومن از گیلان و شهر آمل از مازندران  به عنوان شهرهای دوستدار کتاب در هشتمین دوره این رویداد معرفی شدند و لوح سپاس توسط وزیر فرهنگ و ارشاد اسلامی به فرامرز رادمنش رئیس اداره اهدا شد.

 

نامزدی شاهین شهر در انتخاب هشتمین پایتخت کتاب ایران

ارسال مطلب به دیگران :

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *