اخبار ویژه
با تیگو 8 پرو e پلاس مجهز به گیربکس پیشرفته DHT برای تجربه نهایت لذت رانندگی آماده شوید!

سخنگوی دانشگاه علوم پزشکی اصفهان:
ماسک چندبار مصرف وارد بازار می شود

مدیر روابط عمومی و سخنگوی دانشگاه علوم پزشکی اصفهان طی سخنانی با بیان اینکه با همکاری استانداری و معاونت غذا و داروی دانشگاه علوم پزشکی اصفهان، زمینه تهیه الکل مورد نیاز برای تهیه محلول و ژل ضدعفونی کننده فراهم شده است گفت: در هفته جاری الکل مورد نیاز ۵ شرکت بهداشتی تامین خواهد شد و به زودی برای پاسخگویی به نیازهای مردم تولید انجام می گردد. |ماسک چندبار مصرف وارد بازار می شود

دکتر آرش نجیمی با اشاره به رفع مشکل کمبود محلول های ضدعفونی کننده، اظهار داشت: تاکنون روزانه به هر داروخانه ۵۰  تا ۱۰۰ محلول و ژل ضدعفونی به طور سهمیه داده می شد که با تقاضای زیاد مردم به سرعت این مواد در داروخانه ها به اتمام می رسد، ولی محلول های ضدعفونی کننده که توسط این شرکت ها تولید می شود، به دلیل آنکه فرمول ساده ای دارد حجم بالایی از آن تا آخر هفته تولید و وارد بازار خواهد شد.

وی با بیان اینکه معضل کمبود ماسک هم به زودی مرتفع می شود، گفت: علاوه بر ارسال ماسک های تولیدی از تهران به اصفهان، با هماهنگی صنعت و معدن چند نوع پارچه که برای تولید ماسک مفید است مشخص شده و قرار است خط تولید ماسک های پارچه ای راه اندازی شود؛ سپس این ماسک ها ضدعفونی شده و حجم وسیع آن در حد میلیون تعداد وارد بازار می شود و با ادامه تولید آن حتی می توان نیاز استان های دیگر را نیز تأمین کرد.

وی تصریح کرد: دو تا سه عدد از این ماسک های پارچه ای در روز به فراخور نیاز، برای یک نفر مناسب و کافی است، لذا افراد می توانند بعد از استفاده، ماسک ها را داخل نایلون نگه داشته، شب پس از شست وشو، ۱۵ دقیقه در آبجوش گذاشته و پس از اتوزدن، مجدد روز بعد استفاده کنند.

دکتر نجیمی ادامه داد: تا پایان هفته ماسک های پارچه ای وارد بازار می شود و ابتدا به نیروهای خدماتی داده می شود و به مرور در اختیار عموم قرار می گیرد.
سخنگوی دانشگاه در پایان سخنان خود در ارتباط با ماسک های احتکار شده که توسط تعزیرات کشف می شوند، گفت: ماسک هایی که توسط تعزیرات کشف و ضبط می شوند، اگر استاندارد بوده و تقلبی نباشند با هماهنگی سازمان غذا و دارو بین مراکز درمانی توزیع خواهند شد.

دیدگاه خودتان را در خصوص این مطلب در بخش پایین این صفحه ( قسمت دیدگاه ) با سایر بازدیدکنندگان به اشتراک بگذارید …

۱۳۹۸/۱۲/۱۴
شاهین شهری
پایگاه خبری شهرستان شاهین شهر و میمه
کار گروه سلامت و بهداشت

جدیدترین و کامل ترین اخبار شهرستان شاهین شهر و میمه را در رسانه خبری، فرهنگی و اجتماعی شاهین شهری بخوانید

وب سایت خبری شاهین شهر
www.shahinshahri.ir

کانال خبری شاهین شهر (اینستاگرام شاهین شهر)
به اجتماع بزرگ مجازی شاهین شهری ها در اینستاگرام بپیوندید:

@shahinshahri.ir

ارسال مطلب به دیگران :
حراج %10+%25 جشنواره پاییزی نوین‌چرم در فروشگاه‌ها و فروشگاه اینترنتی

💡 مطالب پیشنهادی

با تدبیر دادستان و تلاش پلیس آگاهی شهرستان :
قاتل کارمند شهرداری شاهین شهر در کمتر از ۱۲ ساعت دستگیر شد | + جزئیات دستگیری قاتل رسول شهریاری

🔶 به گزارش شینا | SHINNA ؛ در پی قتل مرحوم رسول شهریاری | کارمند شهرداری شاهین شهر و مدیر اسبق کانون مداحان و ریاست بسیج هنرمندان شاهین شهر به ضرب گلوله و با سلاح گرم ، با تدابیر دادستان محترم و تلاش پلیس امنیتی و آگاهی شهرستان شاهین شهر و میمه قاتل وی در کمتر از ۱۲ساعت دستگیر و مورد بازجویی قرار گرفت و اسلحه مورد استفاده نیز ضبط گردید. 🔶 بنا بر روایت منابع آگاه در بازجویی های انجام شده از متهم تا این لحظه مشخص شده است که اختلاف خانوادگی انگیزه قاتل برای دست زدن به این جنایت بوده است. 🔶 فرآیند قضایی این پرونده در حال طی شدن است و بازپرس ویژه قتل نیز در حال رسیدگی به پرونده می باشند و نتایج بررسی‌های قضایی در صورت انتشار توسط مقامات مسئول اطلاع‌رسانی خواهد شد.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *