اخبار ویژه
با تیگو 8 پرو e پلاس مجهز به گیربکس پیشرفته DHT برای تجربه نهایت لذت رانندگی آماده شوید!

شب شعر دفاع مقدس شاهین شهر برگزار گردید

به مناسبت گرامیداشت هفته دفاع مقدس مراسم شب شعر توسط انجمن های ادبی طوبی و فردوسی شاهین شهر در محل فرهنگسرای شهروند برگزار شد.

 به گزارش خبرنگار پایگاه خبری شاهین شهری از اداره فرهنگ و ارشاد اسلامی شهرستان شاهین شهر و میمه همزمان با هفته دفاع مقدس شب های شعر به منظور گرامیداشت یاد و خاطره شهدا و تمامی ایثارگران دفاع مقدس با حضور شعرای پیشکسوت شهرستان و اهالی شعر و ادب توسط انجمن ادبی طوبی و انجمن ادبی فردوسی در محل فرهنگسرای شهروند برگزار شد.

به مناسبت گرامیداشت هفته دفاع مقدس مراسم شب شعر توسط انجمن های ادبی طوبی و فردوسی شاهین شهر در محل فرهنگسرای شهروند برگزار شد.مراسم شب شعر دفاع مقدس توسط انجمن ادبی فردوسی به مدیریت غلامرضا کمالی و انجمن ادبی طوبی به مدیریت علیرضا ماهری با حضور تعدادی از شعرای پیشکسوت شهرستان برگزار شد و ضمن خاطره گویی از دوران دفاع مقدس ، سروده های خود را ارائه دادند که مورد توجه حاضرین قرار گرفت.

شایان ذکر است شب های شعر دفاع مقدس همزمان با هفته دفاع مقدس و با حضور اهالی شعر و ادب شهرستان و سایر علاقمندان در محل فرهنگسرای شهروند شاهین شهر برگزار گردید و مورد استقبال حاضران قرار گرفت.

ارسال مطلب به دیگران :

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *