اخبار ویژه
با تیگو 8 پرو e پلاس مجهز به گیربکس پیشرفته DHT برای تجربه نهایت لذت رانندگی آماده شوید!

نوید توکلی سرپرست اداره فرهنگ و ارشاداسلامی شهرستان شاهین شهر و میمه شد.

طی حکمی از سوی مدیرکل فرهنگ و ارشاد اسلامی استان نوید توکلی به سمت سرپرست اداره فرهنگ و ارشاد اسلامی شهرستان شاهین شهر و میمه منصوب شد.

به گزارش خبرنگار پایگاه خبری شاهین شهری در مراسمی مورخ ۱۵ مهرماه ۱۴۰۲ با حضور “سید محمدرضا کاظمی طبا” فرماندار شهرستان شاهین شهر و میمه و برخی از مسئولان شهرستان ، معاونین اداره کل فرهنگ و ارشاد اسلامی استان اصفهان و جمعی از اصحاب هنر و رسانه شهرستان ضمن تقدیر و تشکر از زحمات فرامرز رادمنش طی حکمی از سوی مدیرکل فرهنگ و ارشاد اسلامی استان، “نوید توکلی” به سمت سرپرست اداره فرهنگ و ارشاد اسلامی این شهرستان منصوب شد.

نوید توکلی سرپرست اداره فرهنگ و ارشاداسلامی شهرستان شاهین شهر و میمه شد.
در متن این حکم انتصاب نوید توکلی آمده است:

نظر به تجربه و شایستگی های جنابعالی، به موجب این ابلاغ ضمن حفظ پست سازمانی به عنوان سرپرست اداره فرهنگ و ارشاد اسلامی شهرستان شاهین شهر  و میمه منصوب می‌گردید.

شهرستان شاهین شهر با مردمانی مومن ، متدین و انقلابی از مناطق خوش نام و اصیل در حوزه های مختلف فرهنگی به ویژه فرهنگ دینی است و دارای ظرفیتهای بسیار ارزشمندی در این زمینه می باشد، امید است با استعانت از خداوند متعال و با استفاده از تمام ظرفیت های موجود ، با هماهنگی  و همدلی مسئولان ، مردم و به ویژه اهالی فرهنگ و هنر آن شهرستان ، منشاء خدمات ارزشمندی در زمینه های مختلف فرهنگی در این شهرستان باشید.

شایان ذکر است نوید توکلی از مهر ماه ۱۳۹۹ رییس اداره فرهنگ و ارشاد اسلامی شهرستان خمینی شهر و پیش از آن رییس اداره فرهنگ و ارشاد اسلامی شهرستان فلاورجان بوده است.

ارسال مطلب به دیگران :

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *