اخبار ویژه
با تیگو 8 پرو e پلاس مجهز به گیربکس پیشرفته DHT برای تجربه نهایت لذت رانندگی آماده شوید!

۸ اثر نمایشی در چهارمین همایش فصلی تئاتر هفتک شاهین شهر اجرا خواهد گردید

پس از ارزیابی نهایی هیئت بازبینی ، ۸ اثر نمایشی مشتمل بر ۵ اثر در بخش صحنه ای و ۳ اثر در بخش خیابانی از هنرمندان شاهین شهری در چهارمین همایش فصلی تئاتر هفتک شاهین شهر در نیمه دوم مهر ماه اجرا خواهد گردید.

به گزارش خبرنگار پایگاه خبری شاهین شهری روز چهارشنبه یکم مهر ۱۴۰۲ بازبینی آثار ارسالی به چهارمین همایش فصلی تئاتر (هفتک) شاهین شهر با حضور فرامرز رادمنش رئیس اداره فرهنگ و ارشاد اسلامی شهرستان شاهین شهر و میمه و هیئت داوران این همایش انجام گرفت.

“فرامرز رادمنش” رئیس اداره فرهنگ و ارشاد اسلامی شهرستان در این خصوص اظهار داشت : همایش فصلی تئاتر شاهین شهر با نماد هفتک ، با هدف همدلی و همکاری در حوزه هنرهای نمایشی برای ارائه آثار نمایشی هنرمندان شاهین شهر با رویکرد قوام بخشی به ساختار نمایشی گروه‌ها و به منظور شناخت و کشف استعدادها و ظرفیت های بالقوه خواهد بود.

8 اثر نمایشی در چهارمین همایش فصلی تئاتر هفتک شاهین شهر اجرا خواهد گردیدرادمنش ادامه داد : کنترل و کاهش آسیب های اجتماعی و راهکارهای مدیریت آن ، به ویژه در موضوعات طلاق ، اعتیاد ، فضای مجازی و سایر چالش های امروزی نیز از موضوعات نمایش های این همایش می‌باشد.

آثار و متون رسیده به دبیرخانه این همایش ۳۲ اثر می باشد که پس از بررسی آثار توسط داوران ، تعداد ۲۱ اثر جهت بازبینی انتخاب و در ادامه ۱۹ اثر مورد ارزیابی هیئت بازبین قرار گرفت.

هومن حیدری دبیر چهارمین همایش فصلی تئاتر (هفتک) شاهین شهر دراین خصوص اظهار داشت که پس از ارزیابی نهایی این ۱۹ اثر توسط هیئت بازبینی چهارمین همایش فصلی تئاتر (هفتک) شاهین شهر ، تعداد ۵ اثر در بخش صحنه ای و تعداد ۳ اثر در بخش خیابانی انتخاب گردید که پیرو آن اجرای گروه‌های نمایش و اختتامیه چهارمین همایش فصلی تئاتر (هفتک) شاهین شهر در نیمه دوم مهر ماه برگزار خواهد شد .

ارسال مطلب به دیگران :

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *