اخبار ویژه
با تیگو 8 پرو e پلاس مجهز به گیربکس پیشرفته DHT برای تجربه نهایت لذت رانندگی آماده شوید!

واگذاری زمین رایگان به مشمولان در شاهین شهر از هفته آینده

مدیرکل راه و شهرسازی استان اصفهان گفت: هفته آینده در مراسمی در شهرستان‌های فریدونشهر، آران و بیدگل، دهاقان، شاهین شهر، فریدن، خوانسار، نطنز و شهر جدید مجلسی ، ۱۸۴ پلاک زمین رایگان به متقاضیان حایز شرایط واگذار خواهد شد.

به گزارش پایگاه خبری شاهین شهری “علیرضا قاری‌قرآن” مدیرکل راه و شهرسازی استان اصفهان اظهار کرد: زمین به مشمولان طرح جوانی جمعیت استان اصفهان همزمان با فرارسیدن ایام ولادت پیامبر اکرم(ص) و امام جعفرصادق(ع)، در بازه زمانی یکم تا هفدهم ربیع الاول تحت عنوان پویش پیامبر رحمت(ص) واگذار می‌شود.

وی افزود: در این پویش قرارداد واگذاری زمین به ۱۸۴ نفر از خانوارهای واجد شرایط طرح جوانی جمعیت تحویل می‌شود.

قاری قرآن عنوان کرد: این زمین‌ها در مراسمی هفته آینده در شهرستان‌های شاهین شهر، فریدونشهر، آران و بیدگل، دهاقان، فریدن، خوانسار، نطنز و شهر جدید مجلسی به متقاضیان حایز شرایط واگذار خواهد شد.

طرح واگذاری زمین در راستای قانون حمایت از خانواده | اعطای زمین به خانواده های دارای سه فرزند و بیشتر

تاکنون بیش از ۶ هزار و ۶۰۰ نفر در استان اصفهان برای قانون حمایت از خانواده و جوانی جمعیت در سامانه طرح‌های حمایتی مسکن نام‌نویسی کرده‌اند.

مدیرکل راه و شهرسازی استان اصفهان خاطرنشان کرد: در تیرماه سال جاری همزمان با حضور وزیر راه و شهرسازی در استان اصفهان، اعطای قرارداد واگذاری به یک هزار و ۱۰۰ خانواده مشمول طرح جوانی جمعیت مربوط به ۱۳ شهر استان، اجرایی شد.

وی ادامه داد: تامین زمین برای سایر مشمولان این طرح در استان اصفهان در حال پیگیری است تا در مراحل بعدی زمین به آنان واگذاری شود.

مطابق با آیین نامه ماده ۴ قانون حمایت از خانواده و جوانی جمعیت، به خانواده‌هایی که فرزند سوم به بعدشان، پس از ۲۴ مهر ماه ۱۴۰۰ (تاریخ تصویب قانون حمایت از خانواده و جوانی جمعیت) متولد شده باشند، در صورت واجد شرایط بودن زمین یا واحد مسکونی تعلق می‌گیرد.

قاری قرآن گفت: خانواده‌های واجد شرایط  برای ثبت‌نام در این طرح می‌توانند به سامانه جامع طرح‌های حمایتی مسکن به نشانی saman.mrud.ir  مراجعه کنند.

ارسال مطلب به دیگران :

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *