اخبار ویژه
با تیگو 8 پرو e پلاس مجهز به گیربکس پیشرفته DHT برای تجربه نهایت لذت رانندگی آماده شوید!

شب گذشته
کارخانه ریسندگی نگین چهلستون در آتش سوخت

کارخانه ریسندگی نگین چهلستون واقع در شهرک صنعتی مورچه خورت شاهین شهر شب گذشته (یکشنبه ۷ آبان ماه ۱۴۰۲ ) طعمه حریق شده و پس از ۵ ساعت تلاش ۲۰ آتش نشان اطفا حریق شد.

به گزارش پایگاه خبری شاهین شهری ، ” سید محمدرضا کاظمی طبا ” فرماندار شهرستان شاهین شهر و میمه در تشریح این خبر اظهار داشت : حوالی ساعت ۲۰ شب گذشته آتش سوزی در کارخانه ریسندگی نگین مورچه‌خورت اتفاق افتاد و این محل طعمه حریق شد.آتش سوزی و حریق کارخانه ریسندگی نگین چهلستون مورچه خورت شاهین شهر اصفهان

وی ادامه داد : پس از اعلام حادثه با هماهنگی مدیریت بحران فرمانداری شهرستان شاهین شهر و میمه ، ۹ دستگاه ماشین آتش‌نشانی (۴ دستگاه ماشین آتش نشانی از شاهین شهر ، ۳ دستگاه ماشین آتش نشانی از مورچه خورت ، یک دستگاه از شهرک صنعتی علویجه و یک دستگاه نیز از شهرک صنعتی بزرگ اصفهان) جهت اطفا حریق کارخانه ریسندگی نگین و جلوگیری از گسترش آن به سایر کارخانجات به محل اعزام شدند.

همچنین مدیریت بحران و رئیس آتش نشانی نیز به همراه امدادگران هلال احمر و اورژانس در محل حادثه حضور پیدا کردند.

” منصور شیشه فروش ” مدیرکل مدیریت بحران استان اصفهان نیز در گفت‌وگو با خبرنگار حوادث پایگاه خبری شاهین شهری با اشاره به وقوع حادثه آتش سوزی در کارخانه نگین چهلستون اظهار داشت: این حادثه ساعت ۲۰ و ۳۵ دقیقه به مراکز امدادی اعلام شده است.

آتش سوزی و حریق کارخانه ریسندگی نگین چهلستون مورچه خورت شاهین شهر اصفهان

وی با بیان اینکه در این حادثه ۲ سوله کارخانه ریسندگی نگین ، واقع در شهرک صنعتی مورچه‌خورت شهرستان شاهین شهر که حاوی مواد اشتعال زا بوده اند، دچار حریق شده است، تصریح کرد: ۸ تیم امدادرسانی از شهرک صنعتی مورچه خورت، شهرک صنعتی علویجه ، آتش نشانی شاهین شهر و شهرک صنعتی محمود آباد برای این حادثه اعزام شدند.

به دلیل اشتعال زا بودن مواد موجود در سوله‌ها ، اطفای حریق همچنان طی ۵ ساعت ادامه یافت، شب گذشته اظهار داشت : این حادثه خسارت جانی نداشته است.

شایان ذکر است که به دلیل اشتعال زا بودن مواد موجود در سوله‌ها ، این حریق حجم گسترده ای داشت و جهت مهار آن حدود ۶ اطفاییه سنگین و تعداد ۲۰ نیروی عملیاتی از سه ایستگاه عملیاتی به محل حریق اعزام شدند و حریق پس از پنج ساعت تلاش بی وقفه آتش نشانان کنترل و مهار گردید.

طبق آخرین اخبار واصله این ️این عملیات با همکاری آتش نشانی اصفهان و آتش نشانی شهرک مورچه خورت به انجام رسیده است و آتش سوزی پس از پنج ساعت تلاش بی وقفه آتش نشانان، به طور کامل اطفا گردیده و خسارت جانی نیز به همراه نداشته است.

در این اطفا این حریق ، مامورین عملیاتی ایستگاه ۲ شاهین شهر به محل آتش سوزی اعزام شدند.

 

ارسال مطلب به دیگران :

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *