اخبار ویژه
با تیگو 8 پرو e پلاس مجهز به گیربکس پیشرفته DHT برای تجربه نهایت لذت رانندگی آماده شوید!

برگزاری شب نقاشی به مناسبت هفته فرهنگی شاهین شهر | ۱۴۰۲

در سومین روز هفته فرهنگی شاهین شهر و با هدف اعتلای هنرمندان نقاش شاهین شهر، ویژه برنامه شب نقاشی با حضور پیشکسوتان، هنرمندان ، هنرجویان و علاقه مندان به این هنر و همراهی مسئولین شهرستان و مدیران شهری در نگارخانه آفتاب نگارستان شهرداری شاهین شهر برگزار گردید.

به گزارش خبرنگار آژانس خبری شاهین شهری در شامگاه یکشنبه ۱۴ آبان ۱۴۰۲ و مقارن با سومین روز هفته فرهنگی شاهین شهر ، برنامه شب نقاشی با همراهی “نوید توکلی” مدیر اداره فرهنگ و ارشاد اسلامی شهرستان شاهین شهر و میمه ، “ابریشمی راد” شهردار و “هاشمیان” مدیر سازمان فرهنگی اجتماعی و ورزشی شهرداری شاهین شهر و با شرکت هنرآموزان و هنرجویان استان و شهرستان و حضور سایر علاقمندان در محل نگارخانه آفتاب نگارستان شهرداری شاهین شهر برگزار شد.

برگزاری شب نقاشی به مناسبت هفته فرهنگی شاهین شهر | 1402

در این برنامه پیشکسوت نقاشی شهرستان آقای علی باباعلی به همراه سایر اساتید نقاش و همچنین پیشکسوتان خوشنویس شهرستان آقایان: غفور اسکندری ، رسول طاهری و اساتید دیگر حضور داشته و آثار ارزنده خود ارائه کردند.

رئیس اداره فرهنگ و ارشاد اسلامی شهرستان در حاشیه این برنامه ضمن قدردانی از حضور اساتید ، هنرآموزان و هنرجویان شهرستان ، به محبوبیت ویژه هنر نقاشی در میان سایر هنرهای تجسمی اشاره کرد.

وی ادامه داد : هنر نقاشی در واقع به تصویر درآوردن ذهنیت یا واقعه‌ای اتفاق اتفاده بر روی سطحی قابل ترسیم است و یکی از هنرهای پرطرفدار و مورد توجه اکثریت هنردوست است و از آن می توان برای بیان مفاهیم متفاوت و مهمی در زندگی استفاده نمود.

نوید توکلی همچنین تاکید نمود : هنر نقاشی و خوشنویسی برای بیان مفاهیم و ارزش های ایرانی اسلامی تاثیر بسیاری دارد

در خاتمه این برنامه از هفته فرهنگی شاهین شهر از نقاش پیشکسوت علی باباعلی” و تعدادی دیگر از اساتید نقاش و خوشنویس برجسته شهرستان با اهداء لوح سپاس ، تندیس و هدیه نقدی تجلیل به عمل آمد.

برگزاری شب نقاشی به مناسبت هفته فرهنگی شاهین شهر | 1402

 

 

ارسال مطلب به دیگران :

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *